  • Data: 2015-03-31 14:08:24
    Temat: Re: Przesyłka kurierska zostawiona u portiera
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-31 o 07:28, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No a co ma biedak robić, jak ma płacone 1zł od paczki albo coś w ten
    > deseń? Kiedyś też się złościłem na kurierów, ale jak wiem, jak zarabiają
    > i jak wygląda ich praca, to zmieniłem zdanie.

    A ja w zeszłym roku musiałem wziąć kredyt żeby zapłacić CIT. A zięć
    wspólnika ma raka trzustki. Wszyscy mają jakieś problemy, z którymi
    muszą sobie radzić. I radzić sobie tak, żeby nie być uciążliwi dla innych.

    > Marek Wałkuski pisze, że w USA to normalne, że kurier wrzuci ci paczkę
    > na schodach domu i leżą sobie np. 3 dni, jak pojechałeś na łykend.

    W USA jest też normalne, że policjant strzela do bezbronnego czarnego
    chłopca. Więc pozostańmy lepiej przy normalności środkowoeuropejskiej.