  • Data: 2015-03-31 19:43:45
    Temat: Re: Przesyłka kurierska zostawiona u portiera
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-31 o 14:03, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Naprawdę chce ci się strzępić paluchy do takich bezproduktywnych uwag?
    > To jest p.s.prawo a nie pogaduchy na Onecie.

    Skoro tobie chce się zadawać takie bezproduktywne pytania to
    ja nie poskąpię czasu na swoje uwagi.

    > Rozumiem, że jakbyś był adwokatem, do którego przyszedł klient, który
    > potrącił człowieka po pijaku, to twoja fachowość wyczerpałaby się w
    > jakże użytecznej uwadze "Trzeba było nie pić".

    Przy poradzie za pieniądze powiedział bym coś lepszego.
    Ale ty tego nie bierzesz pod uwagę tylko sępisz na darmochę.
    To może jednak idź do adwokata, nie będziesz miał problemu
    z uwagami takimi jak moje.