  • Data: 2015-03-31 13:59:20
    Temat: Re: Przesyłka kurierska zostawiona u portiera
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-30 o 21:18, Kris pisze:
    > A co na to Siódemka?

    No więc zadzwoniłem i powiedziałem, że paczka do mnie jest "odebrana"
    ale ja jej nie mam. Pani próbowała mnie przekonać, że paczkę na pewno
    odebrał "ktoś z rodziny" a po mojej uwadze, że paczka była adresowana do
    biura, zmieniła bajkę na "ktoś z pracowników". Jak stwierdziłem, że nie
    zatrudniam żadnych pracowników to wymruczała dość niewyraźnie, że muszę
    złożyć pisemną reklamację. I właściwie to wszystko.