  • Data: 2015-03-31 13:58:19
    Temat: Re: Przesyłka kurierska zostawiona u portiera
    Od: Kapibara <x...@y...zzz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 31 Mar 2015 07:28:40 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > No a co ma biedak robić, jak ma płacone 1zł od paczki albo coś w ten
    > deseń? Kiedyś też się złościłem na kurierów, ale jak wiem, jak zarabiają
    > i jak wygląda ich praca, to zmieniłem zdanie.

    Otóż to. Tacy kurierzy w Siódemce, czy innej taniej firmie kurierskiej,
    mają nawet 100 doręczeń dziennie. Przyjmując 12h tryb pracy (samego
    jeżdzenia, a przecież rano też z załadunkiem im schodzi) to wychodzi ponad
    8 doręczeń na godzinę. Jakby kurier chciał dzwonić przed każdą dostawą to
    by mu po prostu czasu nie wystarczyło.