  • 11. Data: 2010-01-02 13:37:03
    Temat: Re: Przeprowadzka z dzieckiem
    Od: tokaj1 <t...@p...onet.pl>

    przedszkola i odwozi pod dom w niedzielę.<<

    On jest ojcem nie tylko biologicznym bo Twoje jedyne prawo do dziecka
    to takie, że dzicko może u Ciebie nocować. Sąd naturalnie może to
    kiedyś zmienić w odwrotnym kierunku. Warunek: sędzią musi być facet.

    rejon Polski, ok. 300 km stąd i tyleż samo od ojca biologicznego dziecka.

    Uciekając z nowym gachem zapominasz o dziecku, które 300km będzie się
    też wlec z ojcem tylko dlatego abyś się mogła bezkarnie gzić z innym.

    Widać, że to dziecko jest dla Ciebie balastem ale potrzebne Ci bo
    "staremu" trzeba robić na złość. No i zapewne jeszcze są alimenty aby
    było na wódę.

    Nie chcę. To ważny argument. dziecko sie nie liczy.

    widuje się
    regularnie z dzieckiem i tego mu nie utrudniam.

    Czy chcesz, czy też nie ten gość ZAWSZE będzie ojcem tego dziecka i
    będzie mógł ZAWSZE się z nim widywać. Ty zaś zawsze będziesz mogła
    mącić i oto chyba tutaj chodzi.

    miasta, będzie miało swój większy pokój, ogród, świeże powietrze itd
    itp...

    Tak. Stokrotki i mlecze zastąpią jej ojca. Wyrodna matka!

    problemem jest nocleg w hotelu?

    A z jakiej racji on ma jeździć za ................ (tu nie wpiszę
    określenia aby nie beknąć chociaż ciśnie mi się na usta kilka słów,
    łacińskich i nawet jedno rosyjskie)?

    I chyba to jest najważniesze u Ciebie w życiu. Bo do seksu wystarczy
    instynkt. Dopiero jak trzeba zacząć mysleć to zaczynają się u Ciebie
    schody.
    W takim przypadku aborcja powinna być dopuszczona

    dziecka ma dziecko dla siebie, co 2 święta naprzemiennie i pół
    wakacji
    jednych i drugich.

    Tak jak przedmiot. Troche tu niech pobedzie, trochę tam.

    Widć, że jesteś niezłą specjalistka od tworzenia patologicznych
    rodzin.
    Biedny mężczyzna. Całe życie skazany na debiliozę.
    AMEN

  • 12. Data: 2010-01-02 13:59:36
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Księżulku zboczony. Wyp*****laj!

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-01-02 14:53:23
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Biedny mężczyzna. Całe życie skazany na debiliozę.
    > AMEN

    Księżulku zboczony. Wyp*****laj!

    ==============

    no ale tak szczerze czy nie ma racji? Matka chce na wies sie wyprowadzic i
    to jeszcze 300km od ojca tylko dlatego, ze go nie lubi.

    Interes dziecka tez sie powinien liczyc. Ja nie chcialbym na wies bo do
    szkoly gimbusem, do domu nie mozna wrocic samemu bo autobusu/pociagu nie ma.
    Wies to wies. Gorsza perspektywa (w mojej ocenie).

    Icek

  • 14. Data: 2010-01-02 15:39:27
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Icek pisze:

    > no ale tak szczerze czy nie ma racji? Matka chce na wies sie wyprowadzic i
    > to jeszcze 300km od ojca tylko dlatego, ze go nie lubi.

    Na jaką wieś. Nie pisała O żadnej wsi. Pisała o lepszych warunkach
    mieszkaniowych dla dziecka (dom, ogród).
    Tu sie liczy dobro dziecka, a nie dobro jakiegoś bydlaka tatusia. Jak
    tatuś kocha to niech zasuwa nawet na drugi koniec Polski.

    > Interes dziecka tez sie powinien liczyc. Ja nie chcialbym na wies bo do
    > szkoly gimbusem, do domu nie mozna wrocic samemu bo autobusu/pociagu nie ma.
    > Wies to wies. Gorsza perspektywa (w mojej ocenie).

    A pisała dziewczyna o tym?
    Tak w ogóle to nie powinna tu o nic pytać, bo zaraz ją jakieś popaprańcy
    zboczone napadli.

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-01-02 15:56:13
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

[...]

    ========================

    czy to zawsze facet jest winny ?

    Nie wydaje mi sie.

    "Do tego dziecko wyniesie się z dużego
    miasta, będzie miało swój większy pokój, ogród, świeże powietrze itd itp..."

    to chyba na wies ?

    Icek

  • 16. Data: 2010-01-02 16:04:03
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-02 16:56, Użytkownik Icek napisał:

    > Nie wydaje mi sie.
    >
    > "Do tego dziecko wyniesie się z dużego
    > miasta, będzie miało swój większy pokój, ogród, świeże powietrze itd itp..."
    >
    > to chyba na wies ?

    Jesteś typowy "warszawiak idiota" dla którego wszystko poza "stolycą"
    to wiocha ?
    Za przeproszeniem normalnych mieszkańców Warszawy.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2010-01-02 16:05:47
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Icek wrote:

    > no ale tak szczerze czy nie ma racji? Matka chce na wies sie wyprowadzic i
    > to jeszcze 300km od ojca tylko dlatego, ze go nie lubi.

    A skąd wyczytałeś, że tylko dlatego? Może jej nowy mąż pochodzi z miejsca,
    do którego ona ma sie wyprowadzić?

    > Interes dziecka tez sie powinien liczyc. Ja nie chcialbym na wies bo do
    > szkoly gimbusem, do domu nie mozna wrocic samemu bo autobusu/pociagu nie
    > ma. Wies to wies. Gorsza perspektywa (w mojej ocenie).

    Demonizujesz. Moje dziecko ma 15 minut spacerkiem do szkoły, i jeszcze
    zerową szansę wpadnięcia pod tramwaj.
    J.

  • 18. Data: 2010-01-02 16:15:38
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Icek pisze:
> [...]

    > "Do tego dziecko wyniesie się z dużego
    > miasta, będzie miało swój większy pokój, ogród, świeże powietrze itd itp..."

    Pisala w ktoryms z postow - kilkunastotysieczne miasto - a wiec dojazd
    dopiero na studia.

    --
    Filcowisko
    http://daffodilum.blogspot.com/

  • 19. Data: 2010-01-02 16:18:41
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Jesteś typowy "warszawiak idiota" dla którego wszystko poza "stolycą"
    > to wiocha ?
    > Za przeproszeniem normalnych mieszkańców Warszawy.

    widze, ze Swieta Ci zaszkodzily.

    Duze miasto to wieksze perspektywy, lepsza edukacja, bardziej powszechny
    dostep do Internetu. Wszystko jest blizej i jest bardziej dostepne.

    Musze Cie rozczarowac ale z Wawy nie jestem. A i od Idiotow Cie nie wyzywam
    wiec przemysl swoje szczeniackie odzywki zanim nastepny raz cos napiszesz.

    Icek

  • 20. Data: 2010-01-02 16:30:28
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 2 Jan 2010 05:37:03 -0800 (PST), tokaj1 napisał(a):

    > Tak. Stokrotki i mlecze zastąpią jej ojca. Wyrodna matka!

    Dziecko ma już nowego ojca (znaczy ojczyma). Nie trzeba niczego
    zastępować. Stary i tak ma dużo przywilejów tylko z racji tego
    że był dawcą spermy.

    Henry