  • 1. Data: 2005-02-22 19:46:44
    Temat: Przepisanie ziemi
    Od: "Rasheed" <r...@o...pl>

    Witam
    Mam problem i mam nadzieje ze ktos bedzie w stanie pomóc mi w jego
    rozwiazaniu. Ojciec przechodzi na rente strukturalna, a zeby to zrobic musi
    przepisac ziemie i to tylko na jedna osobe. Chce jednak miec zabezpieczenie,
    ze przy sprzedazy (wyzbyciu) sie ziemi brat podzieli sie ze mna pieniedzmi
    lub po odpowiednim czasie podzieli sie ziemia. I teraz pytanie - Jaka
    odnotacje nalezaloby umiescic w akcie notarialnym aby tak wlasnie postapil?
    Czy nalezy pisac jakis oddzielny dokument czy tylko w akcie przepisania
    ziemi, czy moze trzeba zrobic cos zupelnie innego?
    Z góry dziekuje za okazana pomoc
    Michal

  • 2. Data: 2005-02-22 19:54:34
    Temat: Re: Przepisanie ziemi
    Od: xmarcel <x...@c...pl>

    Rasheed na pl.soc.prawo w poscie <cvg273$ai3$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    > Mam problem i mam nadzieje ze ktos bedzie w stanie pomóc mi w jego
    > rozwiazaniu.

    tak sie nie da.
    albo renta strukturalna albo mnozenie "rolnikow"
    --
    pozdrawiam, xmarcel

    za skutki wprowadzenia w zycie moich teorii _nieodpowiadam_ ;)

  • 3. Data: 2005-02-22 20:21:47
    Od: xmarcel <x...@c...pl>

    > tak sie nie da.
    > albo renta strukturalna albo mnozenie "rolnikow"

    no popatrz, jeden sposob mi przyszedl do glowy:
    ojciec kupuje Wam po 1 ha ziemi, rejestrujecie gospodarstwa w arimr i
    krus. wtedy ojciec bedzie mogl podarowac Wam po polowie ;)