  • 1. Data: 2005-02-22 19:13:34
    Temat: termin udzielenia odpowiedzi
    Od: a&e <a...@w...op.pl>

    Witam Grupowiczow,
    czy ktos z Was sie orientuje czy 14-dniowy termin udzielenia odpowiedzi
    (dotyczy "zwyklej" firmy, nie urzedu) wynika z konkretnych zapisow czy
    raczej jest to wynik przyjetych zwyczajow....

    Problew tkwi w tym, ze nie udzielilam komus odpowiedzi w tym terminie (z
    przyczyn niezawinionych przeze mnie) i teraz sie zastanawiam czy
    straszne to "przestepstwo"...., wspomniany "ktos" sie strasznie piekli.....

    dzieki za wszelkie subestie
    --
    pozdrawiam
    Ewa (Kraków)

    www.republika.pl\ewa_pasinska

  • 2. Data: 2005-02-22 19:23:35
    Temat: Re: termin udzielenia odpowiedzi
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    a&e napisał(a):
> [...]
    > przyczyn niezawinionych przeze mnie) i teraz sie zastanawiam czy
    > straszne to "przestepstwo"...., wspomniany "ktos" sie strasznie piekli.....

    Napisz mniej więcej o jaką sprawę chodzi. Bo ogólnego terminu nie ma,
    ale w niektórych przepisach został wprowadzony (np. reklamacja w
    sprzedaży konsumenckiej).

    KG

  • 3. Data: 2005-02-22 19:26:18
    Od: a&e <a...@w...op.pl>

    kam napisał(a):

    > Napisz mniej więcej o jaką sprawę chodzi. Bo ogólnego terminu nie ma,
    > ale w niektórych przepisach został wprowadzony (np. reklamacja w
    > sprzedaży konsumenckiej).
    >
    > KG
    sprawa nie dotyczy stosunkow miedzy klientem a sprzedawca( producentem),
    jest to zwykle zapytanie o malo istotna rzecz.....

  • 4. Data: 2005-02-22 20:28:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    a&e napisał(a):

    > sprawa nie dotyczy stosunkow miedzy klientem a sprzedawca( producentem),
    > jest to zwykle zapytanie o malo istotna rzecz.....

    To firma nie ma wogole obowiazku odpowiadac.
    Gdyby kazda firma musiala na wszystko odpowiedziec... oja ;)

  • 5. Data: 2005-02-22 21:15:33
    Od: a&e <a...@w...op.pl>

    Tomasz Pyra napisał(a):

    > To firma nie ma wogole obowiazku odpowiadac.
    > Gdyby kazda firma musiala na wszystko odpowiedziec... oja ;)

    bardzo liczylam na to , ze to tylko dobry zwyczaj ...
    dzieki za odpowiedzi :)