    From: "Chiron" <i...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Date: Fri, 24 May 2013 22:32:22 +0200

    Użytkownik "Paweł" <p...@n...ne> napisał w wiadomości
    news:knn99p$nj3$1@node1.news.atman.pl...

    > często? ile jest takich przypadków? masz jakieś pojęcie?

    > niech mówi.

    > co z nimi? jakieś fantazje twoje się odzywają

    > no ile?

    > serio pytasz? podstawy egzystowanie społeczeństwa to poczucie
    > bezpieczeństwa jego członków

    > oczywiście że wystarczy donos, a sąd nie da wiary.

    > i co, ten mężczyzna złożył doniesienie, a policja i prokuratura odmówiły
    > ścigania?

    > co ty bredzisz?

    Sorki, ale czytając, co piszesz- poczułem sie podłamany. Mimo wszystko-
    postaram się odpowiedzieć- puszczając końcową inwektywę mimo...oczu. Czyli
    piszesz właściwie to piszesz: "no ile". Co z tego ma wynikać? Z własnego
    doświadczenia znam kilka sytuacji rzucania podejrzeń o gwałt- którego nie
    było. W internecie też nie ma problemu ze znakezieniem czegoś podobnego.
    Naprawdę nie wiem- co chcesz wykazać? Co ma oznaczać to "no ile"? Podaję
    przykład zgwałconego mężczyzny- a Ty pytasz, czy poszedł na policję. Oj, ja
    już widzę te rozbawione twarze, śmichy- hihy. Te jaja robione przez kolegów.
    No i rozprawa sądowa- (choć wątpię, czy by do niej doszło)- gdzie
    najgłupszy adwokat by na nim nie zostawił suchej nitki. A chłopak później
    miał ogromne problemy w kontaktach z kobietami.
    Kolejna sprawa- napisałem wyraźnie: ustawa, która a priori zakłada, że
    rodzina to źródło patologii musi być antyspołeczna, a Ty mi wyjeżdżasz-
    zacytuję:
    "podstawy egzystowanie społeczeństwa to poczucie bezpieczeństwa jego
    członków". Tak, jakby jedno z drugim miało cośkolwiek wspólnego. Oprócz
    tego, że dzieci wychowywane w przekoaniu, że mamusia i tatuś to z definicji
    pataogenny układ- będą miały w życiu poczucie bezpieczeństwa.

    Przepraszam Cię Pawle- nie chcę, żebyś poczuł się urażony- ale z całą
    pewnością nie chodzimy po tym samym świecie. Takie odniosłem przynajmniej
    głębokie przekonanie.

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron