  • Data: 2013-05-26 05:01:33
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 24, 11:28 pm, Paweł <j...@n...doczekal> wrote:

    > nazywanie ścigania gwałcicieli
    > wkładaniem władzy w ręce kobiet, jeszcze większej władzy, i nazywanie
    > tego milowym krokiem ku zagładzie to brednie.

    Oj, niestety sie mylisz, właśnie JEST to danie NIEPROPORCJONALNEJ
    władzy w ręce kobiet. (Sytuacja nieuzasadnionych przywilejów wobec
    Temidy tylko za to, iż ktoś posiada płeć żeńską.)
    To rozwalanie rodzin, a potem społeczeństwa.
    Chiron słusznie zauważa, iż kobiety znacznie częściej bywają CHWIEJNE
    emocjonalnie. To słynne NAPIĘCIE PRZEDMIESIĄCZKOWE chociażby... Poza
    tym, kobiety mają statystycznie MNIEJSZE MÓZGI! To TABU, ale to FAKT
    NAUKOWY: przeciętna waga mózgu mężczyzny wynosi 1500g, a kobiety
    1200g.
    Pewien neurobiolog w Kanadzie ostatnio zrobił karierę podnosząc ten
    fakt jako FAKTYCZNĄ przyczynę mniejszych zarobków kobiet -
    argumentował, że kobiety mają takie FORY wszędzie, iż nie ma innego
    powodu!

    Oczywiście są wyjątki, są inteligentne, dobrze wykształcone,
    zrównoważone i RACJONALNIE rozumujące kobiety!
    SĄ!
    Problem, iż na 10 takich mężczyzn przypadają ze 2 kobiety których
    RACJONALNOŚCI można zaufać - zwłaszcza w tzw. SYTUACJACH TRUDNYCH!

    Tak więc, JAKA to "obrona słabszych"?
    To wspieranie SŁABYCH i rozhisteryzowanych w ich PODŁYCH kaprysach i
    HUMORACH?
    To zarazem NISZCZENIE silnych i ODPOWIEDZIALNYCH?

    > nie za bardzo wiem co chcesz w ten sposób wykazać. ja się zgadzam że
    > gwałty trzeba ścigać.

    Jasne, trzeba, także inne przestępstwa, dlaczego tylko gwałty?

    > z oskarżenia publicznego. bez upokarzających
    > przesłuchań w sądzie, w obecności sprawcy.

    Ty chcesz traktować gwałty na kobietach jako SPECJALNĄ KATEGORIĘ
    przestępstw?
    To MAGICZNE MYŚLENIE i populizm który wprowadza jedynie CHAOS!
    Trzeba raczej usprawnić system sprawiedliwości - głownie poprzez
    PROSTOTĘ!
    Im prostsze prawo tym sprawiedliwsze, im bardziej zawiłe tym więcej
    zależy od KOMBINACJI i od $$$ na adwokatów itp. a więc tym dalej od
    sprawiedliwych wyroków.

    > odpowiedziałem. chrońmy najsłabszych. a

    Teraz paradoksalnie najsłabsi sa mężczyźni, częściej są WRAŻLIWSI,
    szlachetniejsi i inteligentniejsi od kobiet.
    Oni też rzadko poddają się niskim pobudkom typu pragnienie ZEMSTY,
    pożądanie dóbr materialnych, jakieś tam zawiści, zatargi
    "ambicjonalne" itp.
    Także faceci zdecydowanie częsciej bywają BEZINTERESOWNI, szukają
    budujących IDEI i pracy twórczej w dziedzinach nauk ścisłych itd.

    I zresztą kobiety wcale nie chcą być mądre! One chcą byc ŁADNE i mieć
    PROVIDERów co spełnią ich encefalopatyczne zachcianki.
    Są SILNE, właśnie EMOCJONALNIE i psychicznie - i TO się w czasach
    powszechnej techniki najbardziej liczy.
    SĄ URODZONYMI MANIPULANTKAMI!
    Przy tym często są CHCIWE - patrz: "Bajka o Złotej Rybce".

    > wybacz, ale twoje przekonanie że ta ustawa zakład a priori że rodzina to
    > źródło patologii, to tylko twoje przekonanie.

    Tak się dziwnie składa, że najsilniejsze kraje to te najbardziej
    PATRIARCHALNE: Niemcy i USA (krytykowane za to, że sędziowie tam
    patrzą ZDROWOROZSĄDKOWO w sprawach o gwałt)
    żeby nie wspomnieć o CHINACH, ROSJI i Japonii.