  • 1. Data: 2011-11-11 20:00:44
    Temat: Przekroczenie "obrony koniecznej"?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Na tym filmiku od 0:33 widać jak jakiś bandyta najpierw spryskuje
    gazem twarz człowieka, a potem kopie po twarzy skulonego,
    zasłaniającego się rękami:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=BHTrAcSHdsU#t=33s
    O dziwo, temu bandycie pomaga... policjant. Jak znam realia, to ten
    bandyta będzie tłumaczył się obroną konieczną. Gdzieżby tam ją
    przekroczył.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2011-11-11 20:46:53
    Temat: Re: Przekroczenie "obrony koniecznej"?
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    W dniu 11.11.2011 21:00, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > O dziwo, temu bandycie pomaga... policjant. Jak znam realia, to ten
    > bandyta będzie tłumaczył się obroną konieczną. Gdzieżby tam ją

    Ty tak poważnie? Toż to tajniactwo.

  • 3. Data: 2011-11-11 20:49:34
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Smok Eustachy napisał(a) :

    ge&v=BHTrAcSHdsU#t=33s

    > Ty tak poważnie? Toż to tajniactwo.

    Jeżeli ironia wyjdzie z krzaków i kopnie Cię w d... to wtedy ją
    zauważysz? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2011-11-11 22:17:22
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-11-11 21:49, Użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    > Jeżeli ironia wyjdzie z krzaków i kopnie Cię w d... to wtedy ją
    > zauważysz? ;-)

    Nie widziałem jeszcze ironii wychodzącej z krzaków.
    Ale widać ciebie skopała w d... więc wiesz lepiej.
    To może ją opisz dla innych.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-11-12 01:04:04
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:j9juti$akb$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Zbyszek
    > PGP key: 0x5351FDE3
    >
    > [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się

    za pobicie o 0:37 odrazy wywalic i na bruk
    tutaj nie ma zadnego usprawiedliwiniania by walic kogos z buta po twarzy
    wybijajac mu pewnie zeby

  • 6. Data: 2011-11-12 06:27:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > za pobicie o 0:37 odrazy wywalic i na bruk
    > tutaj nie ma zadnego usprawiedliwiniania by walic kogos z buta po twarzy
    > wybijajac mu pewnie zeby
    Zwłaszcza, ze sensu taktycznego w tym żadnego nie widzę. Lepszy efekt by
    dało skucie i ułożenie na ziemi.

  • 7. Data: 2011-11-12 12:05:26
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 12 Nov 2011 07:27:08 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zwłaszcza, ze sensu taktycznego w tym żadnego nie widzę. Lepszy efekt by
    > dało skucie i ułożenie na ziemi.

    E tam, na kibolstwo tylko takie metody działają. Efekt psychologiczny dla
    kolegów jest mocniejszy

    --
    marcin

  • 8. Data: 2011-11-12 21:07:27
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 12 Lis, 13:05, zly <b...@N...fm> wrote:

    > E tam, na kibolstwo tylko takie metody działają. Efekt psychologiczny dla
    > kolegów jest mocniejszy

    Czym sie ten pies rozni od kiboli? Wywalic ze sluzby to za malo,
    powinien dostac wyrok za napasc. Takich przypadkow wczoraj bylo wiecej
    - jesli ktos sie nie nadaje do policji bo nie ma psychiki zeby
    przestrzegac prawa w stresujacych sytuacjach, to niech idzie do
    zamiatania ulic (z ich wyksztalceniem ciezko o cos wiecej). Podobnie
    moglo sie oberwac wielu przypadkowym osobom - dla nich tez takie
    metody, bo inaczej bedzie za slaby efekt psychologiczny?

  • 9. Data: 2011-11-12 21:11:52
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 12 Lis, 22:07, Łukasz Jamroz <l...@g...com> wrote:

    Ten bandyta za to osmielil sie isc z polska flaga w dniu 11 listopada!
    Dac mu nauczke zeby wiecej sie nei powtorzylo:

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=GtmT-QNL164

  • 10. Data: 2011-11-12 22:43:40
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Łukasz Jamroz" <l...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...
    > Ten bandyta za to osmielil sie isc z polska flaga w dniu 11 listopada!
    > Dac mu nauczke zeby wiecej sie nei powtorzylo:
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=GtmT-QNL164

    i dlatego wlasnie pod napisem 'policja' powienien byc ladnie
    nadrukowany numer sluzbowy, plus drugi z tylu helmu...

    bo szczerze watpie ze ktos zdola ustalic kim konkretnie byly
    te skurwysyny w mundurach ktorych wyczyny dzisiaj mozna
    obejrzec w kilku filmikach z wczoraj