  • 21. Data: 2009-01-30 16:42:24
    Temat: Re: Przekręcony licznik z 650 tyś na 137tyś
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:glv10t$epm$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Witajcie
    > Po aucie tego nie widać, ale czuje się oszukany, auto kupiłem z komisu,
    > komputer w aso wskazał mi realny przebieg

    Nie rozumiem Twojego marudzenia. Cofanie licznika to ulubiony i powszechnie
    akceptowany polski sport narodowy, więc powinieneś się cieszyć, że tradycja nie
    ginie.

    --
    andreas

  • 22. Data: 2009-01-30 17:30:38
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    andreas pisze:
    > Nie rozumiem Twojego marudzenia. Cofanie licznika to
    > ulubiony i powszechnie akceptowany polski sport narodowy,
    > więc powinieneś się cieszyć, że tradycja nie ginie.
    Dokładnie.
    Przecież ludzie domagają sie malutkich przebiegów, więc je
    maja, a jak sie okazuje ze coś nie teges to rozpacz.

    Przecież on by go nie kupił z tym przebiegiem.
    A tak, niebawem zapomni o tym przebiegu, pojeździ parę lat,
    cofnie licznik ździebko, następny nabywca będzie szczesliwy,
    wiec o co tu chodzi?

    Jak sie nie wyrwie furaka od taty, mamy, wujka itd lub z
    salonu, to ostatnia rzeczą na którą sie patrzy to przebieg,
    i to w drodze powrotnej z furą do domu.
    --
    Krzysiek

  • 23. Data: 2009-01-30 17:34:31
    Od: news-gazeta <n...@g...pl>

    krzysiek82 pisze:
> [...]
    > komputer w aso wskazał mi realny przebieg i teraz pytanie, jakie kroki
    > mogę poczynić aby uzyskać jakieś zadość uczynienie do sprzedawcy?
    > Zainwestowałem w to auto już trochę (alarm, amortyzatory, wahacze,
    > rozrząd itp) wszystko robiłem sam więc nie ma kosztów robocizny ale jest
    > mój czas, większość części mam paragon. Czy jest szansa, żeby odzyskać
    > pieniądze + to co zainwestowałem? Bardziej mi zależy na jakieś
    > rekompensacie za wprowadzenie w błąd, przecież komisant powinien się
    > znać zgodnie z prawem. Z góry dziękuje za wypowiedzi.

    przyszlo mi do glowy ze wyciagnij z tego auta co wlozyles
    (zainwestowales) i oddaj je do sprzedawcy jako niezgodnosc
    towaru z umowa. Kupiles auto z przebiegiem 137tys a okazalo sie
    ze ma 650tys km. Jest niezgodnosc? Jest...

    Pozdrawiam - Darek.

  • 24. Data: 2009-01-30 17:55:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:glve3f$8o9$1@nemesis.news.neostrada.pl cyklista <...@...pl>
    pisze:

    > gwarantuje ci że nie podał przebiegu, a jedynie stan licznika
    Jesteś pewien, że możesz to gwarantować?
    No to sprawdźmy tę gwarancję.
    http://velta2.gratka.pl/oferta/
    http://autokomiswroclaw.gratka.pl/ogl/9986113.html

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2009-01-30 18:34:49
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 30 Jan 2009 14:54:52 +0100, krzysiek82 <k...@o...pl>
    wrote:

    >Po aucie tego nie widać, ale czuje się oszukany, auto kupiłem z komisu,
    >komputer w aso wskazał mi realny przebieg
    Moze licznik byl wymieniany bo sie zepsul. sam mialem taka sytuacje ze
    wyswietlacz licznika przestal dzialac i wymienili na gwarancji. ale w
    ksiazce serwisowej jest to odnotowane przy jakim przebiegu :)

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl

  • 26. Data: 2009-01-30 18:47:20
    Od: "qnick" <r...@o...pl>

    > Komisant podał fałszywy przebieg i tyle.

    Skąd wiesz że znał faktyczny przebieg, mógł kupić z takim czyli 137 kkm, a
    cofnąc mógł właściciel przed wstawieniem do komisu.

  • 27. Data: 2009-01-30 18:51:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:glvhki$md3$1@atlantis.news.neostrada.pl cyklista
    <...@...pl> pisze:

    > pokaż mi umowę kupna z komisu gdzie gwarantują ci przebieg, ogłoszenia
    > internetowe nic nie znaczą
    Oho, przyłapani zaczynamy lawirować... ;)
    Ale postaram się jutro przejechać koło jakiegoś autokomisu i wstąpić.
    Zobaczę co tam stoi na wywieszce na towarze pt. samochód, bo coś mi się
    wydaje, że jednak przebieg.
    O ile można jeszcze usiłować kombinować, że ogłoszenie w necie jest jedynie
    informacją (tylko czemu fałszywą?), to wywieszka na towarze w placówce
    handlowej to już normalna oferta handlowa ze wszystkimi skutkami prawnymi.

    --
    Jotte

  • 28. Data: 2009-01-30 22:07:44
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Punto mk2 1.9 JTD 2000r przebieg 137tyś km.

    i byłeś na tyle gienialny, że uwierzyłeś, że ktoś kupił diesla, żeby jeździć
    15000 rocznie?

  • 29. Data: 2009-01-31 08:06:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "qnick" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Skąd wiesz że znał faktyczny przebieg, mógł kupić z takim czyli 137 kkm,
    > a cofnąc mógł właściciel przed wstawieniem do komisu.

    To i tak korzystne założenie. Jaka pewność, że licznika nie cofnięto
    jeszcze wcześniej. Jeśli doszło do przekręcenia z 630.000 na 137.000, to ja
    podejrzewam, że każdy trochę cofną nie wiedząc o działaniach poprzednika i
    wyszło, jak wyszło.

  • 30. Data: 2009-01-31 17:14:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@v...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ja rozumie że na ziemi można wierzyć w różne rzeczy, nawet w
    > takie których nie widać.
    >
    > Ale w tych czasach wierzyć w to co jest na liczniku, to już
    > naiwność do kwadratu.

    nie "w tych czasach" a "w tym kraju, gdzie poblaza sie oszustom" - dzieki
    wlasnie takim komentarzom jak twój.

    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki
    mizernej pensji z bankomatu, powiedziałem do siebie: "Chyba się urżnę".
    No i proszę!