eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzekazanie darowizny własnemu dziecku obwarowane warunkiem › Re: Przekazanie darowizny własnemu dziecku obwarowane warunkiem
  • Data: 2011-02-22 16:37:21
    Temat: Re: Przekazanie darowizny własnemu dziecku obwarowane warunkiem
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości news:ik0n76$8ig$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie da sie.
    > Daj mu je dopiero jak skonczy studia.
    > Będziesz miał pod warunkiem.
    > Narazie możesz mu je pożyczyc, ale jak skonczy studia od umorzonej
    > pozyczki bedzie musiał zapłacić podatek.

    Myślałem o tym, żeby mu spłacić kredyt po skończeniu studiów. Niestety bank
    może zarządać spłaty przed terminem w razie, gdyby na studiach nie poszło
    dobrze. Wystarczy niezaliczenie jednego semestru. Takie są obwarowania
    kredytu. Jedynie można go zawiesić. Wtedy nie rosną odsetki, i nie są
    wypłacane kolejne raty. Co semestr ma dostarczać kolejne zaświadczenia o
    przebiegu studiów. Najbliższy termin jest w marcu. Dlatego chcę spłacić
    teraz. Co do pożyczki - właśnie o uniknięcie tego podatku mi chodzi między
    innymi.
    Trudno. Po prostu mu to spłacę i już. To znaczy dam mu jako darowiznę, żeby
    sam spłacił.
    Ddzięki za rzeczowe odpowiedzi.