eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzekazanie darowizny własnemu dziecku obwarowane warunkiem › Re: Przekazanie darowizny własnemu dziecku obwarowane warunkiem
  • Data: 2011-02-22 18:44:31
    Temat: Re: Przekazanie darowizny własnemu dziecku obwarowane warunkiem
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości news:ik0to7$8ig$5@inews.gazeta.pl...

    > teoretycznie
    > pytanie tylko na ile podarcie weksla jest opodatkowane.
    > a po za tym jak syn powie, zeby tatus sobie tym wkeslem tyłek podtarł to
    > może dokładnie tyle samo co z pożyczką, czyli iść do sądu. A pewnie tak
    > jak napisałeś, nie pójdzie.

    Fakt. Nie bede wlasnego syna po sadach ciagal.
    Jak bym tak wlasnego syna nienawidzil, zeby isc na niego do sadu, to bym mu
    kredytu nie chcial splacac, i nie parl do tego,
    zeby studia skonczyl.
    Po prostu zalezy mi na jego przyszlosci, i kombinuje, jak go do tego
    zdyscyplinowac.
    Mam nadzieje, ze nie czyta tej grupy :)