eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzejście na czerwonym świetle a zasada wyższej konieczności › Re: Przejście na czerwonym świetle a zasada wyższej konieczności
  • Data: 2013-02-24 12:14:01
    Temat: Re: Przejście na czerwonym świetle a zasada wyższej konieczności
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-24 08:02, Alek pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Myrdin" <m...@o...onet.pl> napisał

    > Wytłumacz mi na czym polega szkodliwość czynu zabronionego, polegającego
    > na przejściu przez jezdnię na czerwonym świetle, w sytuacji gdy jest
    > środek nocy, nie ma ruchu samochodów, pogoda jest doskonała, widoczność
    > jest na pół kilometra w każdą stronę itd.

    Wytłumacz na czym polega szkodliwość czynu zabronionego polegającego na
    posiadaniu niezarejstrowanego kałacha i wymachiwaniu tymże załadowanym
    kałachem w środku dnia na ruchliwej ulicy?

    Wytłumacz na czym polega szkodliwość ostrożnej i bezkolizyjnej jazdy
    samochodem na tęgiej bani?

    Tzw. "ustawodawca" goni w piętkę. Sam nie panuje nad tym, co ustawia i
    zapisuje.

    A moim zdaniem nie ma podstaw do karania za "stwarzanie zagrożenia". To
    właśnie nie jest czyn szkodliwy.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.