eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzejście na czerwonym świetle a zasada wyższej konieczności › Re: Przejście na czerwonym świetle a zasada wyższej konieczności
  • Data: 2013-02-24 15:26:07
    Temat: Re: Przejście na czerwonym świetle a zasada wyższej konieczności
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-24 15:00, RadoslawF pisze:

    > Nie sugeruj się dyskusją o szkodliwości czy moralności,
    > mandat dostajesz za wykroczenie zdefiniowane w kodeksie.

    Będę się tym sugerował, ponieważ szkodliwość i moralność też jest
    częścią przepisów. Owa nieszkodliwość działa w tej sytuacji na moją
    korzyść.

    Jeśli policja chce mi wdupić mandat za taką duperelę - to niech się przy
    tym napracuje. Nie piszą raporty, pozwy sądowe, niech zeznają w czasie
    rozprawy. I tak jestem przekonany, że sąd złagodzi karę.

    --
    MN