  • 1. Data: 2003-12-02 10:07:33
    Temat: Przedmiot zaskarżenia
    Od: "ABAKUS" <a...@k...onet.pl>

    Witam
    Przedmiot zaskarżenia co to jest
    Dostałem pismo z NSA by usunąć braki formalne między innymi
    podanie przedmiotu zaskarżenia
    Dot. (skargi na postanowienie wojewódzkiego inspektora budowlanego)
    Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.

    pzdr Jacek

  • 2. Data: 2003-12-02 10:12:27
    Temat: Re: Przedmiot zaskarżenia
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik ABAKUS napisał:

    > Witam
    > Przedmiot zaskarżenia co to jest

    to co zaskarżasz (decyzja, postanowienie etc)

  • 3. Data: 2003-12-02 10:38:05
    Od: "ABAKUS" <a...@k...onet.pl>

    Przecież napisałem
    Skarga
    Na Postanowienie Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Inspektora
    Nadzoru Budowlanego w Szczecinie. z dnia 15 października 2003 roku, znak
    WOA.IW-7144/274-2/03..

  • 4. Data: 2003-12-02 10:38:43
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik ABAKUS napisał:

> [...]
    > Na Postanowienie Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Inspektora
    > Nadzoru Budowlanego w Szczecinie. z dnia 15 października 2003 roku, znak

    no to może:
    Wartość przedmoitu zaskarzenia? :-)

  • 5. Data: 2003-12-02 17:33:47
    Od: "str" <b...@w...pl>

    Tam też pracują tylko ludzie :)
    czasem bywa, że ktoś popełni błąd (choć nie powinno tak być)
    i wzywa do usunięcia braku formalnego... choć go nie ma.
    Najprościej raz jeszcze go wskazać (lub część, która zdaniem
    skarżącego powinna być uchylona)
    (czasem też, mimo najszczerszych chęci, treść skargi nie jest
    całkowicie jednoznaczna)

    ...czyli ... " w odpowioedzi na wezwanie Sadu ...itd...przesyłam..."

  • 6. Data: 2003-12-03 18:18:06
    Od: "ABAKUS" <a...@k...onet.pl>

    Witam

    Dzięki to znaczy wyślę pismo że przedmiotem zaskarżenia jest to i to
    postanowienie i spełnię życzenie sadu.
    Pozdrawiam Jacek