  • 1. Data: 2003-12-02 10:00:27
    Temat: kradzież samochodu
    Od: "dafor" <d...@w...pl>

    witam
    czy mozesz mi jakoś pomóc w tej sprawie?
    Pozdrawiam
    darek

    --kradzież samochodu c.d.
    witam
    w kwietniu ukradli mi samochód, był ubezpieczony w HESTI , po kilku dniach
    samochód sie odnalazł, ale z przebitymi numerami , i ogólnie ograbiony.
    odbyła się sprawa - w ciągu kilku miesięcy - i teraz sprawa:
    1 - kradziez była w ząbkach rozprawa o paserstwo odbyła się w węgrowie - tak
    więc mamy dwa oddzielne śledztwa
    - pierwsze w ząbkach o kradzież
    - drugie o paserstwo wegrowie
    Hestia wymaga odemnie 2 rzeczy
    - zakończenia śledztwa
    - i wyrejestrowania samochodu
    Pierwsze śledztwo - o paserstwo - kończy się skazaniem oskarżonego ale
    samochód zostaje w depozycie sadowym w celu wyjaśnienia własności, drugie
    czyli o kradzież - kończy się umożeniem.
    i teraz moje pytanie
    - zakończyły się dwie sprawy ale nie ma ustalenia własności samochodu
    czy hestia powinna mi wypłacić odszkodowanie czy nie?

    Jeżeli jest jakiś prawnik który może mi pomóc ? a może jest ktoś kto miał
    taką sytuację?
    pozdrawiam
    darek

  • 2. Data: 2003-12-02 10:06:52
    Temat: Re: kradzież samochodu
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dafor" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy hestia powinna mi wypłacić odszkodowanie czy nie?
    >
    > Jeżeli jest jakiś prawnik który może mi pomóc ? a może jest ktoś kto miał

    Ja mam podobną.
    Mi ukradziono samochód w kwietniu. Nie był ubezpieczony.
    Znaleźli po kilku dniach z przebitymi numerami. Do dziś sprawa w sprawie
    ustalenia własności jest
    zawieszona (auto czeka na wkspertyze mechanoskopijną.Ja delaj musze płacić
    OC itd. Nie wiem
    kiedy i czy mi oddadzą. Swoją drogo czy ktoś się orientuje jak wyglądają
    ekspertyzy mechanoskopije ?
    co może wykazać taka ekspertyza itd...

    Pzdr.
    Gali.

  • 3. Data: 2003-12-03 20:24:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Swoją drogo czy ktoś się orientuje jak wyglądają
    > ekspertyzy mechanoskopije ?

    Technicznie, to wytrawia się pole numeracyjne odpowiednim odczynnikiem
    chemicznym i na podstawie odkształecenia kryształów odczytuje poprzedni
    numer.

    > co może wykazać taka ekspertyza itd...

    Czy numer był przebijany i jaki był poprzednio.