    From: "amlej" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przeczytaj prosze
    Date: Sat, 5 Jan 2002 15:05:09 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@port01.leased.dobrynet.pl

    Użytkownik "Bozena" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a16p7q$rl7$1@news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Po zakończeniu tej sprawy zapewne dojdzie do sprawy spadkowej po macosze i
    > własność nieruchomości nabędzie jej dziecko.
    >
    > Matka w sądzie powinna powiedzieć wszystko o co się jej zapytają min.kto
    > kiedy posiadał nieruchomość,kiedy zmarli rodzice,co ona sama robiła na tej
    > nieruchomości itp..
    >
    > Jeśli nie dojdzie do uwłaszczenia to może "wyjść" zasiedzenie przez
    > aktualnych posiadaczy a jeśli i to nie "wyjdzie" w grę może wchodzić
    > spadkobranie po rodzicach matki.
    >
    > Trudno tu cokolwiek radzić Twojej mamie bo z tego co napisałaś wynika że nie będzie
    miala wpływu na to że gospodarstwo stanie się własnościa obecnych posiadaczy.Takie
    jest prawo.Jeśli sąd uzna że się należy spłata to z pewnością zasądzi ją na rzecz
    twojej mamy.
    Abstrahując od wszystkiego innego to nawet dobrze że w ten sposob uregulowany
    zostanie status prawny nieruchomości bo jak się domyślam nie ma ona nawet księgi
    wieczystej.
    > Jak już zostaną włascicielami to może nabiora uczuć rodzinnych.
    powodzenia