  • 1. Data: 2008-09-14 21:33:22
    Temat: Proszę o poradę
    Od: "Jacek Tusuński" <s...@W...gazeta.pl>

    Witam serdecznie
    sprawa jest taka jest forum na którym jestem niechciany
    dostałem bana ,potem się zarejestrowałem i mnie wywalono
    i tak kilka razy
    teraz zarejestrowałem się z proxy i jeden kolega mi grozi że sprawę przekaże
    na policje i do prokóratury

    oto jego cytat co dostałem na gadu gadu od niego

    XXXXXXX (X-XX-XXXX XX:XX)
    idz sie leczyc
    XXXXXXX (X-XX-XXXX XX:XX)
    poki jeszcze czas
    XXXXXXX (X-XX-XXXX X:XX)
    jeszcze raz sie zalogujesz na forum, albo napiszesz do mnie na gg ide na
    policje z doniesieniem na streczycielstwo, i przestaje zartowac, mowie teraz
    powaznie, zegnam, myslisz ze my jestesmy debile i nie widzimy kto sie loguje
    na forum ? to sie mylisz, ale to juz ci wyjasnie prokurator i nie mow ze nie
    ostrzegalem, zegnam

    Dodam ze ten kolega nie zablokował mnie na gadu gadu !!!!!
    czy to jest
    1- zwykła pyskówka
    2- czy gdyby zgłosił to na policje lub do prokóratóry mogę mieć sprawę z tego
    powodu kłopoty
    3- jeśli pyskówka to czy takie sprawy mam olać

    i jeszcze jedno pytanie
    jaka jest największa kara za wchodzenie na forum z proxy gdy mam bana i
    wielokrotne rejestrowanie się mim ze nie jestem tam mile widziany i mam
    oficjalnie bana
    czy prawo przewiduje jakieś kary w tej materii
    czy policja lub prokóratóra może zająć się taką sprawą

  • 2. Data: 2008-09-14 22:06:22
    Temat: Re: Proszę o poradę
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-09-14 23:33 Jacek Tusuński napisał/a:
> [...]
    > oficjalnie bana
    > czy prawo przewiduje jakieś kary w tej materii
    > czy policja lub prokóratóra może zająć się taką sprawą

    A czym się tam naraziłeś, co pisałeś, że Cie zbanowali?

    --
    animka

  • 3. Data: 2008-09-14 22:32:52
    Temat: Re: Proszę o porad
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Tusuński" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > i jeszcze jedno pytanie
    > jaka jest największa kara za wchodzenie na forum z proxy gdy mam bana i
    > wielokrotne rejestrowanie się mim ze nie jestem tam mile widziany i mam
    > oficjalnie bana

    Nie przychodzi mi do głowy żaden przepis karny, który mógłby mieć
    zastosowanie.

    > czy prawo przewiduje jakieś kary w tej materii
    > czy policja lub prokuratura może zająć się taką sprawą

    Ewentualnie jako złośliwe niepokojenie, ale to musiało by przybrać jakieś
    poważne rozmiary.

  • 4. Data: 2008-09-15 02:59:45
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

> [...]

    > loguje
    > na forum ? to sie mylisz, ale to juz ci wyjasnie prokurator i nie mow ze

    Z tym stręczycielstwem to mu się dobrze pomerdało. A może to jakieś
    szczególne forum?
    Tak nawiasem mówiąc po jaką cholerę pchasz się tam, gdzie Ciebie nie chcą.
    Co już przeputałeś cały swój honor?. Olej ich, wybierz inne forum, co mało
    tego jest?
    --
    Maluch

  • 5. Data: 2008-09-15 06:10:08
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Ewentualnie jako złośliwe niepokojenie,

    Faktycznie, czasem postępowanie organów ścigania jest w istocie
    złośliwym niepokojeniem obywatela, ale zwykle jest to legalne ;]

  • 6. Data: 2008-09-15 06:24:03
    Od: "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl>

    Użytkownik "Jacek Tusuński"
    > jeszcze raz sie zalogujesz na forum, albo napiszesz do mnie na gg ide na
    > policje z doniesieniem na streczycielstwo, i przestaje zartowac, mowie
    > teraz

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Str%C4%99czycielstwo
    A więc jeśli to było stręczycielstwo to nie musi tego zgłaszać, ścigane jest
    z urzędu:)
    --
    Bhastek

  • 7. Data: 2008-09-15 12:04:59
    Od: "Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam serdecznie
    Autor: Robert Tomasik r...@g...pl
    Napisał
    <Ewentualnie jako złośliwe niepokojenie, ale to <musiało by przybrać jakieś
    <poważne rozmiary.
    Rozmawiam z nim na gadu gadu mówiłem mu żeby mnie zablokował na gadu gadu a
    on mnie nigdy nie zablokował itd.

    Autor: Maluch n...@m...pl napisał

[...]

    Jest to forum o telewizji tematy techniczne
    Wchodzę tam bo się na tym forum wychowałem
    Itd. Maja też czat na którym można zagadać z ludzmi po prostu brak mi kolegów

    Byłem na tym forum i jak się dowiedzieli że jestem osobą niepełnosprawną
    wyśmiali mnie na tym forum
    Logi jakby co mam
    Przez te kłótnie forum upadło ,szlachetni ludzie odeszli od tej chwili nie
    wpuszczają mnie na to forum

    Autor: Bhastek bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl napisał

    <www.pl.wikipedia.org/wiki/Str%C4%99czycielstwo
    <A więc jeśli to było stręczycielstwo to nie musi <tego zgłaszać, ścigane jest
    <z urzędu:)

    czyli zwykła pyskówka ,wulgaryzm
    też się uśmiałem

  • 8. Data: 2008-09-15 13:23:46
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Byłem na tym forum i jak się dowiedzieli że jestem osobą niepełnosprawną
    > wyśmiali mnie na tym forum

    Jak wyśmiali Cię za niepełnosprawność, to nie byli Ciebie warci. Ja w tym
    momencie podziękowałbym. Bo jak za pisanie banialuków, to zdarza się
    wszędzie :-)

    > Logi jakby co mam
    > Przez te kłótnie forum upadło ,szlachetni ludzie odeszli od tej chwili
    > nie
    > wpuszczają mnie na to forum

    Jak upadło, to po sprawie, problem sam się rozwiązał.
    Posłuchaj, raczej na każdym forum jest regulamin za złamanie którego są
    jakieś sankcje /spokojnie nie więzienie/ włącznie z brakiem dostępu do
    forum, czy tam niemożliwością brania czynnego w nim udziału. Jak miałeś tego
    bana, czy ostrzeżenia, to musieli na jakiś złamany pkt. regulaminu powoływać
    się. Widocznie poprawy nie było i jest jak jest. Jak nie napisali za co
    zostałeś wyrzucony, to grzecznie zapytaj, albo nie pytaj czort z nimi. Bo
    nie bardzo chce mi się wierzyć, że to tak dla kaprysu wywalają. Chociaż w
    tym przypadku może wywalili wszystkich skoro padło. No to teraz niech sami
    piszą. Jeden założy wątek a drugi odpowie, że nie wie ;).
    Olej ich i nie przejmuj się straszeniem prokuratorem. Znajdź inne fora, a to
    raczej nie powinno sprawić Ci kłopotu, skoro proxy potrafisz ustawić.
    Będziesz miał nowych kolegów, tylko nie kłóć się, bo skończy się jak w tym
    przypadku. Powodzenia
    --
    Maluch

  • 9. Data: 2008-09-15 13:39:19
    Temat: A oto ................
    Od: "Jacek Tusuński" <s...@g...pl>

    A oto co napisał inny kolega do mnie

    ja (14-09-2008 21:20)
    Cześć marian
    ja (14-09-2008 21:20)
    mogę zagadać z tąbą
    ja (14-09-2008 21:21)
    sprawa pilna
    on (14-09-2008 21:21)
    naprawde pojdziesz siedziec, ja tez bede zeznawal przeciwko tobie
    ja (14-09-2008 21:22)
    to arcio już złozył sprawe przeciwko mnie ?
    on (14-09-2008 21:23)
    chyba tak
    ja (14-09-2008 21:31)
    a czy na policje czy do prokuratóry ?
    on (14-09-2008 21:34)
    a nie wnikalem, ale masz przerabane, ja sie tez do tego doloze, bo mnie tez
    dreczysz ...

  • 10. Data: 2008-09-15 13:41:54
    Temat: Re: A oto ................
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 15 Sep 2008 13:39:19 +0000 (UTC), Jacek Tusuński napisał(a):

    > A oto co napisał inny kolega do mnie

    Zaloz sobie moze jakiegos bloga czy cos

    --
    best regards,