    From: "Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proszę o poradę
    Date: Mon, 15 Sep 2008 12:04:59 +0000 (UTC)

    Witam serdecznie
    Autor: Robert Tomasik r...@g...pl
    Napisał
    <Ewentualnie jako złośliwe niepokojenie, ale to <musiało by przybrać jakieś
    <poważne rozmiary.
    Rozmawiam z nim na gadu gadu mówiłem mu żeby mnie zablokował na gadu gadu a
    on mnie nigdy nie zablokował itd.

    Autor: Maluch n...@m...pl napisał

    <Z tym stręczycielstwem to mu się dobrze <pomerdało. A może to jakieś
    <szczególne forum?
    <Tak nawiasem mówiąc po jaką cholerę pchasz się <tam, gdzie Ciebie nie chcą.
    <Co już przeputałeś cały swój honor?. Olej ich, <wybierz inne forum, co mało
    <tego jest?

    Jest to forum o telewizji tematy techniczne
    Wchodzę tam bo się na tym forum wychowałem
    Itd. Maja też czat na którym można zagadać z ludzmi po prostu brak mi kolegów

    Byłem na tym forum i jak się dowiedzieli że jestem osobą niepełnosprawną
    wyśmiali mnie na tym forum
    Logi jakby co mam
    Przez te kłótnie forum upadło ,szlachetni ludzie odeszli od tej chwili nie
    wpuszczają mnie na to forum

    Autor: Bhastek bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl napisał

    <www.pl.wikipedia.org/wiki/Str%C4%99czycielstwo
    <A więc jeśli to było stręczycielstwo to nie musi <tego zgłaszać, ścigane jest
    <z urzędu:)

    czyli zwykła pyskówka ,wulgaryzm
    też się uśmiałem