  • 11. Data: 2008-09-15 13:46:29
    Temat: Re: A oto ................
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    news:dq7o0e5ylbc1$.16gcoiydv9wkv$.dlg@40tude.net...

    > Zaloz sobie moze jakiegos bloga czy cos

    No, nawet niezły pomysł.
    --
    Maluch

  • 12. Data: 2008-09-16 11:31:45
    Od: " autor" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?Jacek_Tusu=F1ski?= <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > mogę zagadać z tąbą
    > ja (14-09-2008 21:21)
    > sprawa pilna
    > on (14-09-2008 21:21)
    > naprawde pojdziesz siedziec, ja tez bede zeznawal przeciwko tobie
    > ja (14-09-2008 21:22)
    > to arcio już złozył sprawe przeciwko mnie ?
    > on (14-09-2008 21:23)
    > chyba tak
    > ja (14-09-2008 21:31)
    > a czy na policje czy do prokuratóry ?
    > on (14-09-2008 21:34)
    > a nie wnikalem, ale masz przerabane, ja sie tez do tego doloze, bo mnie tez

    Odpisz mu ze zlozyles zawiadomienie do prokuratury o zmuszanie do okreslonego
    zachowania poprzez stosowanie gróźb bezprawnych Art. 191. § 1. w związku z
    Art. 115. § 12. kk. i odpisz co oni na to.

    Zeby była mowa w ogole o złosliwym niepokojeniu musisalbys w takim zamiarze
    dzialac inaczej nie ma mowy o wykroczeniu.

  • 13. Data: 2008-09-16 18:26:37
    Temat: Bardzo ciekawe
    Od: "Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam
    oskarżyć kogoś nie jest łatwo samemu też można wpaść

    Art. 234. Kto, przed organem powołanym do ścigania lub orzekania w sprawach o
    przestępstwo, w tym i przestępstwo skarbowe, wykroczenie, wykroczenie skarbowe
    lub przewinienie dyscyplinarne, fałszywie oskarża inną osobę o popełnienie
    tych czynów zabronionych lub przewinienia dyscyplinarnego,

    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

    bardzo ciekawe

  • 14. Data: 2008-09-16 18:33:49
    Temat: Re: Bardzo ciekawe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Cóż w tym odkrywczego? Przepis w tej mniej więcej formie jest już od 1932
    roku co najmniej - wcześniejszego kodeksu nie czytałem. poza tym bardzo
    trudno komuś dowieść przestępstwo z tego artykułu, bowiem trzeba by było
    wykazać umyślność działania.

  • 15. Data: 2008-09-16 21:15:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Sep 2008, Jacek Tusuński wrote:

    > Witam
    > oskarżyć kogoś nie jest łatwo samemu też można wpaść

    A jakbyś chciał inaczej? Przecież byłaby to bardzo prosta zabawa dla
    przestępców: 87 osób zajmuje prokuratora fałszywymi zgłoszeniami
    o kradzieży, 3 kradną naprawdę a prok nie ma dla nich czasu...

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2008-09-17 10:55:59
    Temat: Sory że nudzę
    Od: "Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl>

    Wczoraj napisałem do niego coś takiego

    Cześć XXX
    więc po 1 od niedzieli nie wchodzę na forum
    podaje nik z forum XXX morzesz go skasować
    mogę też podać ip [proxy ale chyba są zmienne
    po 2 rozmawiałem z moim adminem mam cię za wszystko przeprosić a poskończeniu
    tej rozmowy defunitywnie zablokować

    Mam tylko jedną prośbę nie zgąłszaj tego na pilicje
    nie zgłosisz tego

    Jak chcesz morzesz napisać skarge do mojego admina

    prawdopodobnie muj admin wyłaczy mnie z netu na 2 tygodnie

    numer gadu gadu admina moge podać

    jeszcze raz za wszystko przepraszam
    czy też nie mogę wchodzić na irca
    i mam poważne pytanie czy nie zgłosisz tego na policje itd

    Jeszcze raz przepraszam
    od niedzieli jestem bardzo nerwowy itd

    żadnej odpowiedzi itd

    1- Czy to jest zwykłe zastraszanie ?
    2- Czy to jest zwykła pyskówka

    Co będzie jak złoży sprawę przeciwko mnie
    co mi grozi
    jak traktują osoby niepełnosprawne w sądzie

    3- Czy prosić o pomoc admina
    4- może jest jakaś osoba która dobrze się zn ana prawie i by się skontaktowałą
    ze mną
    podaje mój numer gadu gadu 3181428
    5- o może najlepiej to olać totalnie i nie wracać do tego tematu
    6- a moze chodzi im o to żeby mnie postraszyć zastraszyć i wytrącić z normy

    Sory ze truję