  • 1. Data: 2008-09-14 21:14:33
    Temat: Proszę o doradę --Pilne
    Od: "Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam serdecznie
    sprawa jest taka jest forum na którym jestem niechciany
    dostałem bana ,potem się zarejestrowałem i mnie wywalono
    i tak kilka razy
    teraz zarejestrowałem się z proxy i jeden kolega mi grozi że sprawę przekaże
    na policje i do prokóratury

    oto jego cytat co dostałem na gadu gadu od niego

    XXXXXXX (X-XX-XXXX XX:XX)
    idz sie leczyc
    XXXXXXX (X-XX-XXXX XX:XX)
    poki jeszcze czas
    XXXXXXX (X-XX-XXXX X:XX)
    jeszcze raz sie zalogujesz na forum, albo napiszesz do mnie na gg ide na
    policje z doniesieniem na streczycielstwo, i przestaje zartowac, mowie teraz
    powaznie, zegnam, myslisz ze my jestesmy debile i nie widzimy kto sie loguje
    na forum ? to sie mylisz, ale to juz ci wyjasnie prokurator i nie mow ze nie
    ostrzegalem, zegnam

    Dodam ze ten kolega nie zablokował mnie na gadu gadu !!!!!
    czy to jest
    1- zwykła pyskówka
    2- czy gdyby zgłosił to na policje lub do prokóratóry mogę mieć sprawę z tego
    powodu kłopoty
    3- jeśli pyskówka to czy takie sprawy mam olać

    i jeszcze jedno pytanie
    jaka jest największa kara za wchodzenie na forum z proxy gdy mam bana i
    wielokrotne rejestrowanie się mim ze nie jestem tam mile widziany i mam
    oficjalnie bana
    czy prawo przewiduje jakieś kary w tej materii
    czy policja lub prokóratóra może zająć się taką sprawą

  • 2. Data: 2008-09-14 21:24:04
    Temat: Re: Proszę o doradę --Pilne
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    w Polsce o dorady trudno.
    Nad śródziemnym znajdziesz
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dorada

  • 3. Data: 2008-09-14 21:25:17
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > czy policja lub prokóratóra może zająć się taką sprawą

    taaa

    Icek

  • 4. Data: 2008-09-14 21:30:31
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie
    > sprawa jest taka jest forum na którym jestem niechciany
    > dostałem bana ,potem się zarejestrowałem i mnie wywalono

    Dajcie se po ryju i opisz jak było

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2008-09-14 21:38:55
    Od: "Jacek Placek" <j...@g...com>

    ójejkó !!! A skączyueź 18 lat, bo jak nie to spewnoźciom nie pujdzierz
    siedziedź.

  • 6. Data: 2008-09-14 21:52:27
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 14 Sep 2008 21:14:33 +0000 (UTC), Jacek Tusuński napisał(a):

    > jeszcze raz sie zalogujesz na forum, albo napiszesz do mnie na gg ide na
    > policje z doniesieniem na streczycielstwo
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    Fakt, to jest w Polsce karalne, tak więc - uważaj.

    PS. :)))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2008-09-14 22:16:49
    Od: "zenek" <z...@z...zz>

    Użytkownik "Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Dodam ze ten kolega nie zablokował mnie na gadu gadu !!!!!

    No właśnie. Myślę, że tej linii obrony nalezy się trzymać. Prawo mówi
    ,zdaje się, że jeśli Cię nie zablokował, to w grę może wchodzić kara w
    zawieszeniu.

    nara-
    zenek

  • 8. Data: 2008-09-14 22:23:11
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 14 Sep 2008 23:30:31 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Dajcie se po ryju i opisz jak było

    To znany troll, nie ma sensu.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 9. Data: 2008-09-15 19:10:00
    Od: Heming <n...@n...pl>

    Jacek Tusuński pisze:

> [...]
    > na forum ? to sie mylisz, ale to juz ci wyjasnie prokurator i nie mow ze nie

    Kolega albo nie wie co to jest stręczycielstwo albo ty niezle
    narozrabiales. ;)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Str%C4%99czycielstwo

  • 10. Data: 2008-09-15 19:20:04
    Od: " 666" <u...@w...eu>