    From: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prośba o wniesienie kasacji nadzwyczajnej
    Date: Sat, 12 Dec 2015 22:39:59 +0100

    Przyjacielu,

    Ja nie jestem winny zarzucanego mi czynu. To nie jest kwestia
    nieudowodnienia mi winy (co musi nastąpić żeby skazać) tylko faktu, że czyn
    rzekomego wpisu na blogu nie miał miejsca.

    Zostałem skazany bez przyczyny, jak generał Fieldorf.

    Nie uciekałem za granicę, tylko pojechałem na legalny kontrakt po
    zakończonym procesie karnym. Nie wiedziałem, że oskarżyciel prywatny oszuka
    (chyba żer był w komitywie) sąd i mnie, zarzekając się, że nie będzie rościł
    żadnego zadośćuczynienia. Poszedł do sądu okręgowego i wykręcił zaocznie,
    przy drzwiach zamkniętych, kapturowy wyrok, o którym dowiedziałem się po
    dwóch latach.

    Nasze (o ile są nasze) sądy odmówiły mi prawa do obrony na każdym etapie
    postępowania proceduralnie. Zignorowały wznowienia na podstawie propter nowa
    uznając wyższość domniemań od faktów i ekspertyzy biegłego sądowego w
    zakresie informatyki.

    Hitler też miał prawo i działania państwa w państwie są zbieżne z jego
    działaniami. Ja się nie boję tego Pawiaka, ale jakoś tym katom się nie
    spieszy. Wiedzą, że mam coś jeszcze i że mogą więcej zapłacić za
    bezpodstawny areszt.

    Wiesz, że dzwoni ale nie bardzo w którym kościele.

    > Ale ty jesteś winny i to ty masz najbliżej do zbrodniarza.
    > A winny jesteś:
    > 1. niepoprawnego cytowania
    > 2. trollowania
    > 3. czynów za które zostałeś skazany
    > 4. i totalnej głupocie jaka była ucieczka za granicę w czasie
    > toczącego się dochodzenia przeciwko tobie a by może już sprawy
    > sądowej.

    b.com...