  • Data: 2015-12-14 19:55:30
    Temat: Re: Prośba o wniesienie kasacji nadzwyczajnej
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sonn" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:566eff30$0$59616$b1db1813$443c6447@news.astrawe
    b.com...

    > Nie potrafisz trollu nawet zrozumieć jednej prostej rzeczy - nie można w
    > wyroku poświadczyć nieprawdy.

    też tak uważam, to umyślna, świadoma zbrodnia. Dopóki układ zamknięty będzie
    miał glejt na samowolkę dopóty będzie dowolnie orzekał. Niektórzy się
    przeliczą. Albo pójdą do kryminału, albo uciekną do Izraela czy Londynu,
    albo się powieszą...
    Art. 271

    § 1. Funkcjonariusz publiczny lub inna osoba uprawniona do wystawienia
    dokumentu, która poświadcza w nim nieprawdę co do okoliczności mającej
    znaczenie prawne, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.