  • Data: 2015-12-14 01:11:37
    Temat: Re: Prośba o wniesienie kasacji nadzwyczajnej
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Prawnikiem to ty nie jesteś, ale masz dziwny interes podważać moją osobę.

    W sądzie oskarżony nie musi się bronić, to oskarżyciel musi mu udowodnić
    winę, a sąd w procesie prywatnym/cywilnym powinien być bezstronnym arbitrem,
    kontradytryjnie stawiać na wagę za i przeciw. Niestety aSSr zaangażował się
    stronniczo i choć nic nie udowodnił to skazał, a raczej ogłosił egzekucję.
    Moja obrona polegała na wnioskach o oddalenie pozwu art. 5 par. 2 kpk. i
    umorzenie postępowania ze względu na okoliczności niedające się udowodnić
    art. 17 par. 1, pkt. 1) kpk. aSSr ignorował to i zamienił protokoły.

    Wyrok nic nie potwierdza, ekspertyza biegłego sądowego w zakresie
    informatyki potwierdza moją niewinność. Wyrok jest stalinowski, na fikcyjnej
    podstawie prawnej. Bez przyczyny. Breivik dawał wyroki, Hitler dawał wyroki,
    Miloszwić dawał wyroki, pilot niemieckiego samolotu dawał wyroki, terroryści
    w Paryżu dawali wyroki. Każdy będzie miał swojego sędziego.

> [...]
    >>> 2. Jesteś winny bo człowiek bez winy nie ucieka za granice.