  • Data: 2015-12-14 13:03:49
    Temat: Re: Prośba o wniesienie kasacji nadzwyczajnej
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Jeśli wina oskarżonego byłaby ewidentna, to aSSr nie prowadziłby sprawy rok
    czasu i przeprowadził 8 posuedzeń szukając dowodów winy m.in. w Onet i nie
    znalazł. Jesli wina była by ewidentna to koledzy z sądu apelacyjnego
    wznowiliby p[ostepowanie, dali szansę na drugą instancję i pozamiatali
    uczciwie, a nie pisali, że aSSr miał prawo domniemać - niezawisłośc nie każe
    im wnikać czym się kierował... Jeśli wina byłaby ewidenta to już byś mnie
    karmił pośrednia w anzlu, ale zbrodniarze myśleli że złamią mnie windowaniem
    grzywien i aresztu i boją się mnie zamknąć na pół roku. Boją się, bo będą
    musieli zapłacić. I to nie z pieniędzy podatników.
    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/files/2015/
    06/ekspertyza_G_Niedzwiecki.pdf