  • 1. Data: 2003-10-01 18:41:31
    Temat: Prośba o Polską Normę
    Od: "jarekku" <j...@r...alpha.net.pl>

    Bardzo proszę o podesłanie na priv Polskiej Normy PN-ISO 9836:1997.
    "Właściwości użytkowe w budownictwie. Określanie i obliczanie wskaźników
    powierzchniowych i kubaturowych"

    Zaznaczam, że wyłącznie do prywatnego, nie komercyjnego wykorzystania.

    --
    jk

    --
    jk

  • 2. Data: 2003-10-01 18:59:40
    Temat: Re: Prośba o Polską Normę
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-10-01 20:41 jarekku napisał(a):

> [...]
    >powierzchniowych i kubaturowych"
    >
    >Zaznaczam, że wyłącznie do prywatnego, nie komercyjnego wykorzystania.

    Co za różnica? Za normy się płaci, no chyba, że szukasz kogoś, kto Ci
    sprezentuje; w takim razie powodzenia.
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    "I'm just a dreamer, I dream my life away"

  • 3. Data: 2003-10-02 07:19:26
    Od: "Daniel Gola" <m...@N...gazeta.pl>

    jarekku <j...@r...alpha.net.pl> napisał(a):

> [...]
    > powierzchniowych i kubaturowych"
    >
    > Zaznaczam, że wyłącznie do prywatnego, nie komercyjnego wykorzystania.

    Niewiem gdzie mieszkasz ale jak ci bardzo zalezy poszukaj wyzszej uczelni typu
    Politechnika (wydzial budownictwa lub inzynierii ladawej lub pokrewny) popytaj
    studentow moze beda mieli albo moze ci zalatwia od prowadzacych zajecia albo
    zrob wizyte w bibliotece i sobie spisz albo ja w calosci jak jest krotka albo
    te wazniejsze rzeczy albo jeszcze moze ci dadza ja sobie odbic via xero.

  • 4. Data: 2003-10-02 11:15:57
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-10-02 09:19 Daniel Gola napisał(a):

> [...]
    >te wazniejsze rzeczy albo jeszcze moze ci dadza ja sobie odbic via xero.

    Obawiam się, że na każdej normie jest zakaz kopjowania. Co więcej,
    punkty kserograficzne (porządne) odmawiają kserowania norm. Pewnie da
    się to załatwić, ale będzie to nielegalne.
    - Szwejk

  • 5. Data: 2003-10-02 14:47:35
    Temat: Re: Prośba o Polską Norm
    Od: poreba <d...@p...com>

    Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> popełnił 02 paź 2003 na
    pl.soc.prawo utwór news:blh1dc$fvb$1@news.onet.pl:

    > Obawiam się, że na każdej normie jest zakaz kopjowania. Co więcej,
    > punkty kserograficzne (porządne) odmawiają kserowania norm. Pewnie da
    > się to załatwić, ale będzie to nielegalne.
    A można robić notatki?
    Dotyczy to rónież norm OBOWIĄZKOWYCH do stosowania? (np. w Rozp)

    --
    pozdro
    poreba