    From: "Daniel Gola" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prośba o Polską Normę
    Date: Thu, 2 Oct 2003 07:19:26 +0000 (UTC)

    jarekku <j...@r...alpha.net.pl> napisał(a):

    > Bardzo proszę o podesłanie na priv Polskiej Normy PN-ISO 9836:1997.
    > "Właściwości użytkowe w budownictwie. Określanie i obliczanie wskaźników
    > powierzchniowych i kubaturowych"
    >
    > Zaznaczam, że wyłącznie do prywatnego, nie komercyjnego wykorzystania.

    Niewiem gdzie mieszkasz ale jak ci bardzo zalezy poszukaj wyzszej uczelni typu
    Politechnika (wydzial budownictwa lub inzynierii ladawej lub pokrewny) popytaj
    studentow moze beda mieli albo moze ci zalatwia od prowadzacych zajecia albo
    zrob wizyte w bibliotece i sobie spisz albo ja w calosci jak jest krotka albo
    te wazniejsze rzeczy albo jeszcze moze ci dadza ja sobie odbic via xero.