  • 21. Data: 2004-11-09 11:22:26
    Temat: Re: Promile a prawko!!dla ekspertów
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Van Gogush napisał:

    > Stasiu plonkownica Ci nie zadzialala ? ;)

    Dzxiała ... nie automatycznie po wpisaniu słowa ;)
    trzeba jeszcze filtr ustawić :>

    A czasem po napisaniu słowa, zadzwoni tel ... w miedzyczasie pojawi
    sie post , na ktory w głupawce odpowiadam, po czym przypominam sobie ...

    O! Filtr jeszcze ...

    WIesz dlaczego indianie czy jakiś tam szczep ludzi :> nad niagarą ma
    strasznie długie uszy i płaskie czoła ?
    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 22. Data: 2004-11-09 12:04:27
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    > WIesz dlaczego indianie czy jakiś tam szczep ludzi :> nad niagarą ma
    > strasznie długie uszy i płaskie czoła ?

    no dawaj (zaraz nas zlinczuja za OT chyba ze to szczep prawników :D)

    VG

  • 23. Data: 2004-11-10 10:51:09
    Od: g...@p...onet.pl

    > Mniejsze ZERO niż nieuczciwy adwokat, policjant, czy inny prawnik.

    Zero to zero. Nie ma większego lub mniejszego zera. To są podstawy matematyki

  • 24. Data: 2004-11-11 14:28:38
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > Witam. Mam pytanko. policja zarała prawko za napoje wyskokowe na Rok!!
    > jak wyglada odebrania prawka po roku??tzn czy jest jakis tescik czy
    > egzamin??

    przechodzisz zgodnie z ustwa prawo o ruchu drogowym ponownie egzamin na prawo
    jazdy - tak jesli prawo jazdy zostalo zatrzymane na ponad rok, a zatem
    kwalifikujesz sie ;)
    a nawiasem mowiac - zabrał sad a nie policja :)
    a jesli moge zapytac - ile miales promili?
    i ile dostales grzywny?
    pozdr.