    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Date: Thu, 22 Mar 2018 06:51:50 +0100

    Aby przedstawić zarzuty to trzeba mieć do tego jakieś podstawy. Jak
    widzę znasz je to nam o nich opowiedz.

    EM, a OSKARŻENIEM.

    Ponieważ wyciąłeś istotne manipulatorze, to pozwoliłem sobie wkleić z
    powrotem.

    Więc dla Grzecha wyjaśnienie - Robert twierdzi, że nie ma potrzeby
    uzasadniać specjalnie zarzutów, tylko stawia się je świadkom i
    pokrzywdzonym "bo wypada ich przesłuchać procesowa" i robi się to "dla
    ich dobra". Taka praktyka. Czasem po tym okazuje się, że skoro ci już
    zarzuty postawili, to cię wsadzą dla porządku na ćwierć wieku do
    pierdla, bo to że zmieniałeś zaznania które policja wpierdolem wymusiła
    ale przeżyłeś i je potem odwołałeś. To "stanowi okolicznośc obciązającą"
    istotniejszą niż dowody DNA. Tak działa prokuratura i policja według
    Roberta, a wiedzę ma on z pierwszej reki.

    Niby nic o czym w sumie nie wiadomo, problem w tym, że on jako policjant
    tłumaczy, że w zasadzie w tym nic specjalnie złego nie ma. Taki lajf.

    Shrek.