  • 11. Data: 2002-03-07 13:06:20
    Temat: Re: Projekt stowarzyszenia o honorariach autorskich za strony www
    Od: m_konieczny <m...@u...net>

    On Thu, 07 Mar 2002 13:09:18 +0100, Jacek <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Jestes oplacany zeby blokowac tematyczne dyskusje na grupie prawo ?
    >
    >Jacek

    oczywiscie i to bardz dobrze.
    nie slyszales o WATO (Swiatowej Organizacji Antytrolowej) ?
    jestes od dawna na jej celowniku...

  • 12. Data: 2002-03-07 13:22:02
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "m_konieczny" <m...@u...net> napisał w
    wiadomości
    <l...@m...icpnet.pl>

    > Robie to z przykrego obowiazku.
    > Pisze prace naukowa o roznego rodzaju internetowych
    dewiantach.

    Życzę zdrówka trollu.Na rozumek już za póżno.Jeśli nie
    potrafisz nic sensownego napisać na temat to spadaj stąd.

    Leszek

    Leszek

  • 13. Data: 2002-03-07 17:21:05
    Od: "jasio" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "m_konieczny" <m...@u...net> napisal w wiadomosci
    > On Thu, 07 Mar 2002 03:59:02 +0100, Jacek <g...@p...onet.pl>
    > wrote:
    >
    > znowu zaczynasz perdolic ?
    >
    > NIE KARMIC TROLLA !!!!
    Biomet kiepski, to co sie dziwisz, ze pier.....
    pa
    jasio

  • 14. Data: 2002-03-07 17:56:56
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "jasio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Biomet kiepski, to co sie dziwisz, ze pier.....
    > pa
    > jasio

    Co to jest "perdolic" i "biomet" ? Zapytaj tatusia i po
    dobranocce lulu.

    Leszek

  • 15. Data: 2002-03-07 19:17:53
    Od: "jasio" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jasio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Co to jest "perdolic" i "biomet" ? Zapytaj tatusia i po
    > dobranocce lulu.
    "Perdolic" - koledze wyszla literowka :-)
    1. Pierdolić - duzo gadac, plesc glupstwa (bez wulgarnego nacechowania)....-
    patrz: "Słownik gwary miejskiej Poznania" pod red. M. Gruchmanowej i B.
    Walczaka. Wyd. Naukowe PWN
    W-wa, P-n 1999.
    2. "Biomet" - drogi Kolego, to skrot od "warunkow biometeorologicznych" i w
    zaleznosci od ich ukladu
    korzystny lub niekorzystny, szczegolnie dla rozmaitej masci meteroopatow
    (czyt. wariatow rowniez).
    3. Tatusia pytac: nie muszę - bo, w przeciwienstwie do Ciebie, WIEM !
    nie mogę - bo od 39 lat siedzi sobie u Pana
    Boga za piecem !
    4. Dlaczego wysylasz mnie spac po dobranocce?
    pa
    jasio

  • 17. Data: 2002-03-08 15:54:28
    Od: "jasio" <m...@w...pl>

> [...]
    > biometeorologicznych" i w
    > zaleznosci od ich ukladu
    > korzystny lub niekorzystny, szczegolnie dla rozmaitej masci

    A moze jednak nie? :-)
    pa
    jasio

  • 18. Data: 2002-03-09 00:30:52
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    > Użytkownik "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości

    > A moze jednak nie? :-)
    > pa
    > jasio

    Tak mi sie ino wydawalo;))))))))))))))))