  • Data: 2005-07-01 22:49:42
    Temat: Re: Program komputerowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:oEjxe.241$vE5.227@trndny07...

    > Oczywiste, jezeli szwagier jest od dawna znany w srodowisku
    przestepczym
    > jako diler.

    Przekonałeś mnie. Dyżurny biura przepustek komendy jest winien. Powinien
    ich zastrzelić widząc, że wychodzą na akcje z tym szwagrem. Waham się
    tylko, czy powinien zastrzelić również szwagra, czy jednak darować mu
    życie. Jako niefunckjonariusz mógł nie wiedzieć, jakie niebezpeiczeństwo
    niesie ze sobą zabranie jego osoby na akcje. Może poprzestać na
    przestrzeleniu mu nogi?

    > Nie przeszkadza. Jakos mam wrazenie ze to sie nie stanie.

    Pożyjemy, zobaczymy.