  • Data: 2005-07-01 22:59:23
    Temat: Re: Program komputerowy
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale przecież nei obligatoryjnie.

    tez jestem tego zdania i w tamtym przypadku powinno sie wykastrowac sedzine
    bo bylo to ewidentne
    zeszmacenei zniesczenie ponizenei mlodego dzieciaka ktory chcial sobie
    "poruchac" 6 lat mlodszego
    za jego zgoda kolege. Sorry tak jak jestem przeciw pedofilii tak w tym
    przypadku uwazam ze to przeiecie paly.

    > Ja sie nie odnosze do tego konkretnego przykąłdu, tylko do ogólnego
    > stwierdzenia, że brak broni powoduje, ze to jest morderstwo. Brak broni
    > nie ma nic do rzeczy akurat. Nie wypowiadam się an temat tej konkretnej
    > sprawy.

    ale takie nalzy przyjac zalozenie, i to polcja powinna udowdonic(nie
    stwoerdzic, widaomo ze wszyscy tak samo zeznaja) ze
    zostali zaatakowani. (oczywiscie pomijam debilizm, keidy sami sie o to
    prosza).
    i w tym by pomoglo OBOWIAZKOWE zabieranie kamery (jednej lub wiecek) przez
    jedna (lub wiecej) osob bioracych udzial w akcji.
    I wyrazne oznakowanie mundurow duzymi liczbami i dokonianiu spisu osob
    bioracych udzial w akcji (z numerami)
    przed akcja przze "prowadzacego" jezlei spisu nie ma kazdy z nich odpiowada
    tak jakoby on wlasnie on popelnil przestpestwo a prowadzacy
    kara X 2 .

    I patologia zwyniszczona

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"