  • Data: 2005-07-03 00:03:40
    Temat: Re: Program komputerowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    news:Xns9688D2FF2B46dmicfgpolboxcom@10.7.19.101...

    > Nie, ale z faktu _posiadania_ sprzetu wywodzisz (jak zrozumiałem)
    > odpowiedzialność właściciela za stan prawny zainstalowanego
    > oprogramowania.
    > Chociaż... w przypadku przedsiębiorców to działa. A jak będzie z OF?

    W wypadku osoby fizycznej można przejrzeć dokumenty i stwierdzić, kto
    czego używał. Na przykład jest napisane w WORD-zie podanie o pracę
    mamusi. No to mamusia conajmniej czerpała korzyść z tego programu.
    Inaczej się nie da. Zresztą z tych i nie tylko powodów nieczęsto się
    ktokolwiek czepia prywatnych komputerów.