  • Data: 2005-07-01 22:46:48
    Temat: Re: Program komputerowy
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to jezeli listonosz da im prawo przegladania korspondencji, to tez jest to
    > zgodne z prawem?

    zostanmny przy glownym serwerze p2p...
    ja zalozylem ze juz maja zdobyty legalnie nakaz, odwracasz teraz kota
    ogonem.
    Zupelnie odrbeny temat. Jezlei chcesz wiedziec dla mnie najwazneijza godnosc
    czlowieka, wiec
    jezlei chodzi o uzasadnione podejrzeei i czynnosc nie cierpiaca zwloki to ja
    sie z toba zgadzam, jednak teraz
    trlumaczylem iz kodeks karny przewiduje karey i daje mozliwosc polici
    interweniowania w tej sprawie tzn w przypadku
    1.pasertstwa (nabywania nielegalnego softu, sprzedazy, powielania
    2. posaidania, produkcji, rozpowszecyniania PLIKU do lamania zabezpieczen
    programu,
    nic wiecej policje nie interesuje, nie ma prawa zabrac zadnego dysku gdy
    jest zmalana umowa licencyjna.

    > a czy sa wypadki ukladow policyjno adminowych bez nakazu?

    znalezli u niego 2 gramy amfetaminy, propozycja, Ty nam udostepniasz to i
    wowo a my
    zapominamy o sprawie. (pomijam legalnosc ale sie zdrarza)

    P.