    From: "greg" <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z sąsiadem - hałas...
    Date: Tue, 8 Jan 2002 08:18:36 +0100

    nie ma stuprocentowych metod leczących wszystkie przypadki. jeżeli nie
    pomaga rutinoskorbin musisz zarzyć aspirynę, a jeżeli to ci nie pomoże,
    zostaje antybiotyk. jeżeli ochrona nie pomaga, wezwij policję, jeżeli ona
    nie pomoże - pisz skargę, jeżeli to nie pomoże - złóż pozew do sądu z
    żądaniem zaprzestania naruszania twoich praw (prawo do ciszy nocnej). metod
    jest wiele, tych niekonwencjonalnych również, ale ja piszę o możliwościach
    prawnych. może ktoś inny ma lepsze pomysły
    greg
    Użytkownik Ewa Stolarczyk <e...@k...2a.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1ctg5$pco$...@n...tpi.pl...
    > Ja też mam ten problem - cierpię na wyjątkowo aroganckie małżeństwo
    > mieszkajace nade mną. Poradźcie czy wezwać Policję czy wystarczy Panów z
    > Ochrony, których juz kilka razy prosiłam o pomoc.
    > A tak nawiasem mówiąc to rozwiązanie z basami bardzo mi się podoba.
    > Ewa
    >

    > Użytkownik "greg" <k...@z...pl> napisał w wiadomości
    Policję,
    > albo