  • Data: 2002-01-24 00:50:32
    Temat: Re: Problem z s?siadem - hałas...
    Od: "Shoovie" <S...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niestety problem jest tego typu, ze ja mam dwadziescia lat, a oni
    maja u siebie na pietrze sasiadow, z ktorymi wspolnie plotkuja
    o "cioci Zdzisi" i innych. Watpie, zeby ci sasiedzi ich "sypneli". Same
    rozmowy to nie wszystko (nikogo za to moze sie nie kaze), do tego
    dochodza odglosy upadania jakis ciezkich przedmiotow !!!na parkiet!!!
    W nocy nie nalezy to do zbyt milych doswiadczen.

    Pozdrawiam,
    Shoovie