  • 1. Data: 2002-01-07 08:50:56
    Temat: Problem z sąsiadem - hałas...
    Od: "Crocodille" <d...@p...fm>

    Witajcie!

    Kupiłem niedawno mieszkanie i okazuje się, że u góry mieszka niepokorny,
    bardzo hałaśliwy sąsiad (2-3 w nocy muzyka na full, bez reakcji na uwagi i
    ostrzeżenia). Dowiedzieliśmy się od sąsiadki, że nawet poprzedni właściciele
    naszego mieszkania wyprowadzili się z powodu tego gościa.
    Ze mną jednak tak łatwo mu nie pójdzie, gdyż wiem że to raczej jego problem
    gdy po 22 urządza dyskotekę.

    Z tego co mi wiadomo, trzeba zacząć od zgłoszenia w administracji, potem ze
    3 razy policja i klient dostaje karę.

    A może ktoś z Szanownych Grupowiczów ma jakieś sposoby na uciążliwych
    sąsiadów (mogą być również niekonwencjonalne) ???

    Pozdrawiam serdecznie
    i czekam na pomoc

    Crocod

  • 2. Data: 2002-01-07 09:57:17
    Temat: Odp: Problem z sąsiadem - hałas...
    Od: "ricardo" <r...@p...onet.pl>

    Mam i od paru lat nic nie moge zrobic,
    naprawde chetnie poslucham "fachowych" porad..
    Niektorzy radzili mi zeby zaplacic
    a inni w tym czasie spuszcza sasiadowi manto.
    Ja w tym czasie powinienem oczywiscie
    byc na malym bankiecie etc.
    Poniewaz nie jestem rzezimieszek, to facet kpi ze mnie w zywe oczy, mowiac
    ze pieska mu wolno miec, a przed 22 wolnosc Tomku w swoim domku.
    rzeczywiscie po 22 jest cicho, poza sporadycznymi nocami kiedy robia pranie,
    a przed 22 nie mozna wytrzymac, bawia z psem, chodza w buciorach, tak ze sie
    sufit trzesie. Problem ze obok nich mieszkaja ich znajomi, a pietro nizej
    obok mnie ich rodzina. Ja jestem szczesliwcem, ktory ma ich nad swoja glowa
    i slucham ich tak od paru lat - inni twierdza ze jest cisza - bo znajomi,
    rodzina, a poza tym nie mieszkaja pod nimi. Jak ta rodzinka schodzi klatka
    schodowa to blok sie trzesie, walac po scianach i baryjerce etc., tego nikt
    rowniez nie slyszy

    Pzdrawia
    solidaryzujacy sie w "bolu"

    Rysiek B.
    Użytkownik Crocodille <d...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1bnhs$bcf$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-01-07 12:22:48
    Temat: Re: Problem z sąsiadem - hałas...
    Od: "mp" <p...@h...pl>

    z kolegium to raczej dobry sposób, ale ja polecam muzykę puszczoną dość
    cicho z dużym bazem prosto do kaloryfera (oczywiście musisz mieć
    centralne!!!) mojego sąsiada przyjaciela wykończyło
    pozdrawiam Szyna

  • 4. Data: 2002-01-07 12:27:18
    Od: "Crocodille" <d...@p...fm>

    "mp" <p...@h...pl> wrote in message news:a1c3uv$6qd$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > cicho z dużym bazem prosto do kaloryfera (oczywiście musisz mieć
    > centralne!!!) mojego sąsiada przyjaciela wykończyło

    a na przykład głośnik (lub jakiś subwoofer) przyłożony dokładnie do sufitu i
    dużo basów?

    Crocod

  • 5. Data: 2002-01-07 12:46:50
    Od: "mp" <p...@h...pl>

    Użytkownik Crocodille <d...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1c47i$a42$...@n...tpi.pl...

    > a na przykład głośnik (lub jakiś subwoofer) przyłożony dokładnie do sufitu
    > dużo basów?
    nie to nie to bo kaloryfer przenosi przez wodę drgania i to dobija gości
    (niestety wszystkich) bo kaloryferek sobie stuka, a tak jest cisza "nie
    wiadomo" kto i co

  • 6. Data: 2002-01-07 13:12:25
    Od: "greg" <k...@z...pl>

    jak nie chcesz sam mieć problemów z prawem, to najlepiej zawezwij Policję,
    ale umów się z nimi, żeby zadzwonili najpierw do Ciebie, żeby ewentualnie
    Twój sąsiad nie miał możliwości sciszyć radia przez ich wejściem (nie wiem
    jaki to budynek). Wytłumacz, że to nie pierwszy raz i dlatego nie możesz
    wytrzymać. Wzywaj Policję za każdym razem. Albo ona skieruje sprawę do
    kolegium i kolesiowi się odechce (dobrze by było żebyś o tym wiedział), albo
    wystąpisz ze skargą do Komendanta Policji w swoim mieście na Policjantów,
    którzy nie przywracają należnego Ci porządku.
    Pamiętaj, że kij ma dwa końce, jak zastosujesz niekonwencjonalne sposoby
    dokuczające także innym sąsiadom poza nim, oni mogą także wystąpić przeciwko
    Tobie !
    pozdrawiam i serdecznie współczuję
    greg

  • 7. Data: 2002-01-07 19:39:32
    Od: "Ewa Stolarczyk" <e...@k...2a.pl>

    Ja też mam ten problem - cierpię na wyjątkowo aroganckie małżeństwo
    mieszkajace nade mną. Poradźcie czy wezwać Policję czy wystarczy Panów z
    Ochrony, których juz kilka razy prosiłam o pomoc.
    A tak nawiasem mówiąc to rozwiązanie z basami bardzo mi się podoba.
    Ewa

  • 8. Data: 2002-01-08 00:06:30
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    mp napisał(a):

    > z kolegium to raczej dobry sposób, ale ja polecam muzykę puszczoną dość
    > cicho z dużym bazem prosto do kaloryfera (oczywiście musisz mieć
    > centralne!!!) mojego sąsiada przyjaciela wykończyło

    Nawet dobry pomysł, tylko jak "otworzę" kaloryfer, to mi i wszystkim w
    pionie mieszkanie zaleje ukropem.

    --
    Kaja

  • 9. Data: 2002-01-08 07:18:36
    Od: "greg" <k...@z...pl>

    nie ma stuprocentowych metod leczących wszystkie przypadki. jeżeli nie
    pomaga rutinoskorbin musisz zarzyć aspirynę, a jeżeli to ci nie pomoże,
    zostaje antybiotyk. jeżeli ochrona nie pomaga, wezwij policję, jeżeli ona
    nie pomoże - pisz skargę, jeżeli to nie pomoże - złóż pozew do sądu z
    żądaniem zaprzestania naruszania twoich praw (prawo do ciszy nocnej). metod
    jest wiele, tych niekonwencjonalnych również, ale ja piszę o możliwościach
    prawnych. może ktoś inny ma lepsze pomysły
    greg
    Użytkownik Ewa Stolarczyk <e...@k...2a.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1ctg5$pco$...@n...tpi.pl...

  • 10. Data: 2002-01-08 13:05:05
    Od: "Jarek" <j...@b...gnet.pl>

    Ja to mam problem odwrotny do Was, moim sąsiadom przeszkadzają małe dzieci ,
    które płaczą po nocach lub biegają im "po suficie" , a nawet mała imprezka w
    sylwestra. Mam nadzieje ,że to nie Wy?

    pozdrawiam