    From: "greg" <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z sąsiadem - hałas...
    Date: Mon, 7 Jan 2002 14:12:25 +0100

    jak nie chcesz sam mieć problemów z prawem, to najlepiej zawezwij Policję,
    ale umów się z nimi, żeby zadzwonili najpierw do Ciebie, żeby ewentualnie
    Twój sąsiad nie miał możliwości sciszyć radia przez ich wejściem (nie wiem
    jaki to budynek). Wytłumacz, że to nie pierwszy raz i dlatego nie możesz
    wytrzymać. Wzywaj Policję za każdym razem. Albo ona skieruje sprawę do
    kolegium i kolesiowi się odechce (dobrze by było żebyś o tym wiedział), albo
    wystąpisz ze skargą do Komendanta Policji w swoim mieście na Policjantów,
    którzy nie przywracają należnego Ci porządku.
    Pamiętaj, że kij ma dwa końce, jak zastosujesz niekonwencjonalne sposoby
    dokuczające także innym sąsiadom poza nim, oni mogą także wystąpić przeciwko
    Tobie !
    pozdrawiam i serdecznie współczuję
    greg

    Użytkownik Crocodille <d...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych