  • 11. Data: 2005-10-03 17:53:57
    Temat: Re: Problem z natretnym kolesiem - dzwoni i denerwuje.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A, to już wiem, Arnoldzik, czemu tyle osób czeka z takim utęsknieniem na
    > twoje z dawna obiecywane wizyty - zwyczajnie dostałeś parę razy w mordę
    > i teraz się boisz ;->

    Dokładnie to samo chciałem napisać.
    Ostatnio nikt nie pisze, ze arnoldzik do niego dzwonił.
    Więc najwyraźniej spędza czas u dentysty, a nie przy telefonie.
    Tylko, komu należy składać gratualcje. Niech się przyzna.

  • 12. Data: 2005-10-03 18:04:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > Dokładnie to samo chciałem napisać.
    > Ostatnio nikt nie pisze, ze arnoldzik do niego dzwonił.
    > Więc najwyraźniej spędza czas u dentysty, a nie przy telefonie.
    > Tylko, komu należy składać gratualcje. Niech się przyzna.

    A jest jakaś nagroda? Pilnie potrzebuję gotówki na domek (i wykupienie
    mieszkania - żeby je potem sprzedać) ;->

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 13. Data: 2005-10-03 18:45:59
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak na 'dzień dobry' to mamy Art. 107 KW:
    > "Kto w celu dokuczenia innej osobie złośliwie wprowadza ją w błąd lub w
    > inny sposób złośliwie niepokoi, podlega karze ograniczenia wolności,
    > grzywny do 1.500 złotych albo karze nagany."

    nie mamy, bo nie ma zamiaru dokuczenia, chce by dziewczyna do niego wrocila
    :-)

    P.

  • 14. Data: 2005-10-03 18:56:26
    Od: "Michał" <n...@n...pl>

    > nie mamy, bo nie ma zamiaru dokuczenia, chce by dziewczyna do niego
    wrocila

    No chce,co nie zmienia faktu,ze niepokoi.

  • 15. Data: 2005-10-03 18:59:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > nie mamy, bo nie ma zamiaru dokuczenia, chce by dziewczyna do niego wrocila
    > :-)

    Aha - czyli domaganie się powrotu byłej to sama dla niej przyjemność, tak?

    Gosć wie, że nie ma szans. Ergo - jedynym celem jest dokuczenie. Koniec
    i grzywna.

  • 16. Data: 2005-10-03 19:13:20
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > wrocila
    >
    > No chce,co nie zmienia faktu,ze niepokoi.

    ale nie w celu dokuczenia, a to jest bardzo wazne

  • 17. Data: 2005-10-03 19:14:27
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Aha - czyli domaganie się powrotu byłej to sama dla niej przyjemność, tak?

    on tego nie robi w celu jej dokuczenia, a czy dla niej to przyjenosc to
    sprawa drugorzedna.

    > Gosć wie, że nie ma szans. Ergo - jedynym celem jest dokuczenie. Koniec i
    > grzywna.

    nie masz racji. Wazny jest jego zamiar a nie jej odczucia.

    P.

  • 18. Data: 2005-10-03 19:38:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > nie masz racji. Wazny jest jego zamiar a nie jej odczucia.

    wykroczenie moze byc popelnione umyslnie badz nieumyslnie, oba sa karalne
    chyba ze
    ustawa przewiduje karalnosc tylko za wykroczenie umyslne.
    jezeli mamy w art jak bykl napisane "w celu jej dokuczenia... złośliwie
    niepokoi" to wylacza mozliwosc popelnia tego nieumyslnie..

    P.

  • 19. Data: 2005-10-03 21:24:44
    Od: "ghostrider" <g...@g...net>

    > W takich sytuacjach to tylko twarda męska rozmowa, po której delikwent
    > spędza czas u dentysty a nie przy telefonie.
    > Wierz mi, że działa jak cud :)

    o widze ze spec o wydzwaniania sie wypowiada! :>

    zadzwon do mnie prosze! :>

    albo moze ja zadzwonie do ciebie... na ta komorke w idei - ok? ;P

    ghostrider

  • 20. Data: 2005-10-03 21:43:05
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ghostrider wrote:

    > albo moze ja zadzwonie do ciebie... na ta komorke w idei - ok? ;P

    czy dalej ma tą której suma cyfr wychodzi 24, co by nie być oskarżonym o
    przetwarzanie danych nieosobowych?