    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 13 Jun 2013 07:07:02 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Problem z facebookiem
    From: b...@g...com

    W dniu czwartek, 13 czerwca 2013 15:36:46 UTC+2 użytkownik Maciej Bebenek napisał:
    > Nie wczytując się w detale, treści i aplikacje publikowane na FB powinny
    >
    > być zgodne co najmniej z:
    >
    > - prawem amerykańskim
    >
    > - prawem krajowym
    >
    > - regulaminem FB

    Na moją wiedzę nie były naruszone żadne regulaminy ani prawa. Tak jak napisałem
    przykład, prawo chyba nie nakazuje na kubkach pisać informacji aby uważać bo może być
    gorący. Jednak jak ktoś się uprze to na siłe może o to oskarżyć w ameryce.
    Dlatego też zaznaczyłem fakt, że pismo jest bardzo nieprofesjonalne, ponieważ nie
    podali jakie to dokładnie paragrafu rzekomo naruszyłem.

    > Oczywiście, co i raz zdarzają się przypadki, że komuś_widzi_się i konto czy
    > fanpage są zablokowane na krócej czy dłużej. Czy też na zawsze.
    >
    > Jeżeli rzeczywiście to coś podpada pod prawo federalne, mogą Ci np.

    Chetnie sam bym się dowiedział jaki to paragrafy naruszyłem, ale wnioskuję że nie
    maja nic konkretnego skoro ich nie wymienili, pod uwage też trzeba wziąc ze sprawe
    dostał jakiś najniższym starzem asystem zaraz po studiach, wiec dostał po prostu
    czarną robote, mało istotną sprawę..

    > naśmiecić w papierach wizowych, wydać nakaz aresztowania po przekroczeniu
    > granicy USA czy - w szczególnym przypadku - wystąpić o ekstradycję ;-)

    Czyli jeżeli zignoruję te wiadomości, zakładając że nie zależy mi na odzyskaniu konta
    facebook, co akurat wyszło mi na dobre, mam teraz tyyyyle czasu :) to nic mi nie
    grozi?