  • Data: 2013-06-13 16:14:24
    Temat: Re: Problem z facebookiem
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <b...@g...com> wrote:

    > Na moją wiedzę nie były naruszone żadne regulaminy ani prawa. Tak jak
    > napisałem przykład, prawo chyba nie nakazuje na kubkach pisać informacji
    > aby uważać bo może być gorący. Jednak jak ktoś się uprze to na siłe może
    > o to oskarżyć w ameryce.
    > Dlatego też zaznaczyłem fakt, że pismo jest bardzo nieprofesjonalne,
    > ponieważ nie podali jakie to dokładnie paragrafu rzekomo naruszyłem.

    To nie jest pismo procesowe. Chyba nigdy nie widziałeś od środka biznesu
    internetowego, gdzie liczbę użytkowników liczy się w milionach. Decydent ma
    kilka check-boxów do zaznaczenia i w zależności od tego, co i ile
    zaznaczył, sprawa jest automatycznie kierowana dalej. A dalej są
    standardowe pisma. Ty i tak nie dostałeś standardu, bo ktoś się pochylił i
    napisał o co chodziło.

    > Czyli jeżeli zignoruję te wiadomości, zakładając że nie zależy mi na
    > odzyskaniu konta facebook, co akurat wyszło mi na dobre, mam teraz
    > tyyyyle czasu :) to nic mi nie grozi?

    A cholera wie. To w końcu wolny kraj, i wolnym ludziom mogą różne głupstwa
    do głowy przychodzić :-)