  • 11. Data: 2002-08-19 13:26:07
    Temat: Re: Problem z bankiem
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > (z wyjątkiem transakcji dokonanych przy użyciu kodu
    > PIN,

    hmmm,
    to ja mam pytanie pomocnicze,
    jeśli ktoś wyrwie Ci torebkę,
    znajdzie w niej klucz od Twego domu,
    otworzy nim drzwi
    i wyniesie kilka cennych sprzętów,
    to miała miejsce kradzież czy nie?

    bo jak widzę PeKaO SA twierdzi, że nie ;-)
    pozdrawiam

    marcin

    ps. na wszelki wypadek FUT: pl.biznes.banki
    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 12. Data: 2002-08-19 13:28:01
    Od: "Qwax" <...@...q>

    > a na internet? (czytniki grupo dysuksyjnych są za darmo dostępne) :)

    Z internetem na salę rozpraw jeszcze nie wpuszczają ;-)))
    (zresztą laptopa nie ma)

    > ...i jeszcze jest apelacja :)

    .... wyrażać się nie będę. :-//

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 13. Data: 2002-08-19 13:53:41
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > No, tak pisza w regulaminie.
    > A my mowimy o praktyce.

    ja też. Mialam okazję to przecwiczyc w praktyce - nie bylo absolutnie
    zadnych problemów.

    HaNkA

  • 14. Data: 2002-08-19 14:08:51
    Od: Kuba vel Torki <t...@k...net.pl>

    Pięknego dnia Mon, 19 Aug 2002 15:15:13 +0200, "HaNkA ReDhUnTeR"
    <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> cichutko powiedział o:

    >Przepraszam a co to za bank??? W moim (pekao sa) w przypadku zgłoszenia
    >utraty karty, bank przejmuje odpowiedzialność za transakcje dokonane bez
    >mojej wiedzy i zgody (z wyjątkiem transakcji dokonanych przy użyciu kodu
    >PIN, dokonanych przez posiadacza karty lub na skutek udostępnienia karty
    >osobom trzecim). Odpowiedzialność banku obejmuje również transakcje dokonane
    >na godzinę PRZED zastrzeżeniem karty (do wysokości salda eurokonta, ale nie
    >więcej niż do 50.000 zł).
    >
    >HaNkA

    No niestety jest to ten bank z byczkiem w logo.

    pozdrawiam
    Kuba

  • 15. Data: 2002-08-19 15:05:50
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <stern@im_Himmel.de> napisał w wiadomości

    > jak to jest technicznie możliwe?

    Ja np. odpowiedz na to pytanie dostalem od informatyka z firmy robiacej cos
    tam dla banku. Nie trzeba byc hackerem, wystarczy znajomosc sposobu
    przetwarzania informacji o stanie kont.

  • 16. Data: 2002-08-19 15:27:36
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > ja też. Mialam okazję to przecwiczyc w praktyce - nie bylo absolutnie
    > zadnych problemów.

    W takim rzie juz pewdze zalozyc sobie tam konto. Daje koledze karte niech
    idzie do marketu i podrabiajac moj podpis na druczku z kasy (i tak Panie
    kasjerki nie sprawdzaja a jak juz patrza to wystarczy ze jest podobny bo
    przeciez nikt na oko nie rozpozna podpisu czy jest czy nie jest prawdziwy :)
    kupi z dwa telewizory za 10000 zl. Odczekuje pol godziny i zglaszam ze
    skradziono mi karte chyba i wsyztsko blokuje. Okazuje sei ze zniklo 10000
    bez wykorzystania pinu wiec pieniadze nie sa mi potracane a tv jest u mnie i
    u kolegi w domu :)))

    gdzie blad w rozumowaniu ?

    AndY

  • 17. Data: 2002-08-19 16:40:12
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "AndY" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > gdzie blad w rozumowaniu ?

    To Twoje rozumowanie nie moje - co mi do tego ze błedne? Jak masz jakies
    watpliwosci skonsultuj to na pl.biznes.banki. Ja ze swej strony mogę
    powtórzyc - nie mialam absolutnie zadnych problemów z blokada karty i cala
    procedurą zabezpieczenia transakcji. Moze po prostu przy moich dochodach nie
    chcialo sie nikomu w banku wierzyc ze polakomiłabym sie na kilkaset złotych?

    HaNkA

  • 18. Data: 2002-08-19 18:36:58
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > procedurą zabezpieczenia transakcji. Moze po prostu przy moich dochodach
    nie
    > chcialo sie nikomu w banku wierzyc ze polakomiłabym sie na kilkaset
    złotych?

    Czyli rozumiem ze po agloszeniu kradziezy karty okazalo sie ze polgodziny
    przed tym wydarzeniem zniknelo z twojego konta w sklepie jakims np. 500 zl ?

    Czy poprostu zastrzeglas i pozniej zniknely.

    Albo wogole nie zginely...

    Ktora wersja Ciebie tyczy prosze powiedz.

    AndY

  • 19. Data: 2002-08-19 20:27:50
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "AndY" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy poprostu zastrzeglas i pozniej zniknely.
    >
    > Albo wogole nie zginely...
    >
    > Ktora wersja Ciebie tyczy prosze powiedz.

    Chyba przekraczasz granice. Dobrego smaku. Sugerujesz, ze dalam komus kartę
    zeby sobie zrobil zakupy i zgłosiłam jej kradziez? Zastanów sie zanim
    ponownie zaczniesz komuś imputować podobne rzeczy.

    HaNkA

  • 20. Data: 2002-08-20 08:28:43
    Od: "Qwax" <...@...q>

    > Ja np. odpowiedz na to pytanie dostalem od informatyka z firmy
    robiacej cos
    > tam dla banku. Nie trzeba byc hackerem, wystarczy znajomosc sposobu
    > przetwarzania informacji o stanie kont.

    no i zrobiła to kobita której muszę uruchamiać Worda bo go na pulpicie
    nie znajdzie!!!

    Pozdrawiam
    Qwax