  • 11. Data: 2005-02-13 16:53:35
    Temat: Re: Problem mężatki i dziecka.
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Mateusz Psikuta" <p...@a...edu.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cunus5$lhg$1@nemesis.news.tpi.pl

    > [..................]
    > Nie rozumiem zdania, możesz napisać konkretniej, co miałeś na myśli?

    Sam przeczytaj i spróbuj to zrozumieć, cytuję:

    "Problem dotyczy 15letniego związku małżeńskiego z dzieckiem w wieku
    szkolnym. W związku tym doszło do zdrady ze strony męża, który notabene
    sporadycznie finansuje potrzeby rodziny"

    Zapytam więc - w związku z czym?, tym, że małżeństwo
    jest z 15 letnim stażem czy tym, że dziecko jest w wieku
    szkolnym?.

    > Pracę ma w domu, pierze, sprząta , gotuje. Zajmuje siedomem.

    Heh, ale to robi *każda* kobieta, nawet pracująca.

    > Dziecko nie znajduje zainteresowania u ojca, po prostu go nie obchodzi.

    Już tak w życiu bywa, ale tak nawiasem mówiąc,
    to skąd Ty to tak dokładnie wszystko wiesz?. Kim
    dla Ciebie jest ta poszkodowana Pani?. Czy Twoja
    opinia jest wydana po wysłuchaniu wersji "Pani
    i Pana" czy tylko "Pani"?.

    > Czemu tak kolokwialnie? To nie był żaden prostacki "skok w bok", czy
    > jak to tam określasz między szajkami kumpli od kieliszka, ta osoba nie
    > jest żadnym "obibokiem", jest bardzo pracowita, a że pracy nie ma to
    > nie jej wina.

    Nie wiem co to takiego "szajki kumpli od kieliszka". Doprawdy
    nie wiem jak mam to rozumieć?, czy moi kumplowie od kieliszka
    mają jakąś szajkę czy coś innego. Możesz mi to wyjaśnić, proszę.
    Przeraziło mnie to bo w "sjp" znalazłem takie wyjaśnienie "szajki" -
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=60025 i teraz boję się abym się
    w coś nie wplątał. Zastanawia mnie skąd tak dobrze znasz moich
    kumpli?.
    Określenia "skok w bok" często używa też Pan Lech Starowicz
    (znany seksuolog), a nie należy on do żadnej szajki, ani też nie
    jest moim kumplem.

    > [coś o relamie której nie było]
    > Przepraszam, ale nie chcę czytać takich postów więcej.

    OE/Wiadomość/Utwórz regułę z tej wiedomości... albo
    OE/Wiadomość/Zablokuj nadawcę

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Społeczeństwo nie jest samochodem lecz mułem,

  • 12. Data: 2005-02-13 17:00:54
    Od: "Mateusz Psikuta" <p...@a...edu.pl>

    Użytkownik "Leval" <l...@f...onet.pl> napisał:
    > myslę, że panowie za bardzo patrzą jednostronnie.

    Przepraszam, ale ja znam sytuację tej osoby z autopsji, a tu Ci taki basaman
    wyskakuje i antagonizuje bez niczego. Nie wkurzyłoby Cię to?
    I tak sobie poklaskuję, bo tak między nami (w tle) - klnęłem dziada na czym
    świat stoi...

    Sadzę, że chodzi o
    > wskazanie pewnej rady, jak dalej postapić. Powiem krótko, trwanie w
    > małżeństwie nie umożliwia składanie wniosku o alimenty. Bo myślę, że o to
    > chodzi. Można o nie wystapić w każdej chwili. Na dziecko. Jeżeli są jakieś
    > uwarunowania (bo nic o nich nie wiemy) pozostawania żony bez pracy, to i
    > sąd eźmie pod uwagę.

    Tak! Dzięki za ten wpis. Uwzględnie go przy ferrowaniu decyzji.

    Serdeczności!

  • 13. Data: 2005-02-13 17:19:55
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 13 Feb 2005 16:11:27 +0100, Mateusz Psikuta napisał(a):

    > Problem dotyczy 15letniego związku małżeńskiego z dzieckiem w wieku
    > szkolnym.

    A zawarcie związku małżeńskiego z tak małym dzieckiem jest w ogóle możliwe
    w Polsce?

    RG

  • 14. Data: 2005-02-13 17:27:07
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Andrzej_K <n...@n...spam.pl> wrote:
    > "Problem dotyczy 15letniego związku małżeńskiego z dzieckiem w wieku
    > szkolnym. W związku tym doszło do zdrady ze strony męża, który notabene
    > sporadycznie finansuje potrzeby rodziny"
    >
    > Zapytam więc - w związku z czym?

    Przecież tam jest "w związku tym" a nie "w związku z tym". Nowe okularki? :)

    P.

  • 15. Data: 2005-02-13 17:30:36
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Paszczak" <s...@h...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cuo2lb$ei2$1@phone.provider.pl

    > Przecież tam jest "w związku tym" a nie "w związku z tym". Nowe
    > okularki? :)

    ROTFL - taka drobna rzecz, a tak cieszy. Drobna nie
    drobna, ale znacząco zmienia sens zdania i nawet
    *nowe* okularki nic mi nie pomogą. ;-)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Rozłożenie dowolnego urządzenia na części jest proste,

  • 16. Data: 2005-02-13 17:46:06
    Od: "Mateusz Psikuta" <p...@a...edu.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał:

> [...]
    >
    > Zapytam więc - w związku z czym?, tym, że małżeństwo
    > jest z 15 letnim stażem czy tym, że dziecko jest w wieku

    LOL. Ty udajesz, prawda? Chodzi mi o związek małżeński, inaczej, związek w
    drugim zdaniu pełni rolę rzeczownika, a nie czasownika.

    > Heh, ale to robi *każda* kobieta, nawet pracująca.

    Ok. Wejdź w taki związek małżeński ze mną, jak ja będę przyjeżdżał, Ty
    będziesz mi gotował i po mnie sprzątał, - i jeszcze Ci narobię* na środku
    pokoju, będziesz wtedy musiał posprzątać, może jeszcze sprawić papier, abym
    miał sobie czym tyłek podetrzeć - a to za pare złotych raz na kilka
    miesięcy. Przystajesz? Wątpię abyś wyżył. Nie jestem tak perwersyjny i
    żartobliwy by pisać o dziecku, ale wiesz :)

    > Już tak w życiu bywa, ale tak nawiasem mówiąc,

    Ty właśnie o tym najmniej wiesz. Pewnie młody jeszcze jesteś i niejeden raz
    będziesz miał okazję sieo tym przekonać.

    > to skąd Ty to tak dokładnie wszystko wiesz?. Kim
    > dla Ciebie jest ta poszkodowana Pani?. Czy Twoja
    > opinia jest wydana po wysłuchaniu wersji "Pani
    > i Pana" czy tylko "Pani"?.

    Sposób myślenia. Daj mi zobaczyć jak wyglądasz, a powiem Ci jak się
    odżywiasz...

    Za te słowa to bym Ci normalnie lewatywę z takiego kopa zrobił...

> [...]
    > http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=60025 i teraz boję się abym się
    > w coś nie wplątał. Zastanawia mnie skąd tak dobrze znasz moich

    Równie trafne okazałoby się stwierdzenie, że posiadasz szejk umysłowy. Po
    kij dalej dywagujesz? Mało Ci, żeś i tak naatagonizował?

    > Określenia "skok w bok" często używa też Pan Lech Starowicz
    > (znany seksuolog), a nie należy on do żadnej szajki, ani też nie
    > jest moim kumplem.

    Ale on ze mną nie rozmawia. Masz schize...

    > OE/Wiadomość/Utwórz regułę z tej wiedomości... albo
    > OE/Wiadomość/Zablokuj nadawcę

    To akurat potrafię. Ale jak mogę zablokować delikwenta przed jego obsceną?

    Nie pozdrawiam.

    * rzecz fundamentalna dla wypróżnienia przerobionych treści pokarmowych....

  • 17. Data: 2005-02-13 18:10:55
    Od: "Mateusz Psikuta" <p...@a...edu.pl>

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...pl> napisał:

    > A zawarcie związku małżeńskiego z tak małym dzieckiem jest w ogóle możliwe
    > w Polsce?

    Ale skąd wiesz, że jest małe? Bardziej to się tutaj czepiać kazirodztwa...

    Wiadomo, że pisałem to mając na mysli co innego - pozwoliłem sobie użyć
    głoskę z jako spójnika. Ech, ta Wasza złośliwość...

    Pozdrawiam.

  • 18. Data: 2005-02-13 18:21:13
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Mateusz Psikuta" <p...@a...edu.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cuo5fi$lr8$1@nemesis.news.tpi.pl

    > [.................]
    > Ale skąd wiesz, że jest małe? Bardziej to się tutaj czepiać
    > kazirodztwa...

    Fakt bo jeśli jest "duże" to może i alimenty
    nie należą się?.

    > Wiadomo, że pisałem to mając na mysli co innego - pozwoliłem sobie użyć
    > głoskę z jako spójnika.

    Wcale nie wiadomo. Dziś jest niedziela i wszyscy
    zdali swoje szklane kule do przeglądu i konserwacji.

    > Ech, ta Wasza złośliwość...

    Z tym powinieneś się liczyć przed napisaniem pierwszego
    posta. Taka jest specyfika grup usenetowych. Odpowiedzi
    na zadane pytania są *dobrowolne* i jako takie mogą
    być (jeśli w ogóle będą) rzeczowe, ale mogą także trafiać
    się zgryźliwe_jajcarskie_sarkastyczne. Tak tu jest i nie
    powinieneś się unosić bo to nie jest kancelaria prawnicza
    gdzie "płacę i wymagam".

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    (...) poszkodowany został odwieziony do szpitala celem

  • 19. Data: 2005-02-13 18:47:13
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    Leval napisał(a):
    > myslę, że panowie za bardzo patrzą jednostronnie. Sadzę, że chodzi o
    > wskazanie pewnej rady, jak dalej postapić. Powiem krótko, trwanie w
    > małżeństwie nie umożliwia składanie wniosku o alimenty.

    a podobno we wroclawiu Sąd zasądził alimenty od jednego małzonka na
    rzecz drugiego.

    Ale może sandra wie coś więcej.

    Znam doktryne w tym zakresie, wiec z góry podziekuje za informacje, ze
    tak nie można :)

    pozdrawiam

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 20. Data: 2005-02-13 19:01:26
    Od: "Leval" <l...@f...onet.pl>

    > a podobno we wroclawiu Sąd zasądził alimenty od jednego małzonka na
    > rzecz drugiego.
    [...]
    > Znam doktryne w tym zakresie, wiec z góry podziekuje za informacje, ze
    > tak nie można :)

    Sorki, za przekłamanie. Zamiast "nie umozliwia" powinno być "nie
    uniemozliwia". Sądze jednak, że dalszy tekst tej wypowiedzi był jednoznaczny
    i stanowczo zaprzeczał temu niefortunnemu sformułowaniu. Przeciez napisałam,
    że sąd na dziecko przyzna, a jak będzie miał podstawy to i na żone. Jeżeli
    zostałam zrozumiana inaczej - to przepraszam.

    pozdrawiam
    Leval