    From: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem mężatki i dziecka.
    Date: Sun, 13 Feb 2005 17:53:35 +0100

    User "Mateusz Psikuta" <p...@a...edu.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cunus5$lhg$1@nemesis.news.tpi.pl

    > [..................]
    > Nie rozumiem zdania, możesz napisać konkretniej, co miałeś na myśli?

    Sam przeczytaj i spróbuj to zrozumieć, cytuję:

    "Problem dotyczy 15letniego związku małżeńskiego z dzieckiem w wieku
    szkolnym. W związku tym doszło do zdrady ze strony męża, który notabene
    sporadycznie finansuje potrzeby rodziny"

    Zapytam więc - w związku z czym?, tym, że małżeństwo
    jest z 15 letnim stażem czy tym, że dziecko jest w wieku
    szkolnym?.

    > Pracę ma w domu, pierze, sprząta , gotuje. Zajmuje siedomem.

    Heh, ale to robi *każda* kobieta, nawet pracująca.

    > Dziecko nie znajduje zainteresowania u ojca, po prostu go nie obchodzi.

    Już tak w życiu bywa, ale tak nawiasem mówiąc,
    to skąd Ty to tak dokładnie wszystko wiesz?. Kim
    dla Ciebie jest ta poszkodowana Pani?. Czy Twoja
    opinia jest wydana po wysłuchaniu wersji "Pani
    i Pana" czy tylko "Pani"?.

    > Czemu tak kolokwialnie? To nie był żaden prostacki "skok w bok", czy
    > jak to tam określasz między szajkami kumpli od kieliszka, ta osoba nie
    > jest żadnym "obibokiem", jest bardzo pracowita, a że pracy nie ma to
    > nie jej wina.

    Nie wiem co to takiego "szajki kumpli od kieliszka". Doprawdy
    nie wiem jak mam to rozumieć?, czy moi kumplowie od kieliszka
    mają jakąś szajkę czy coś innego. Możesz mi to wyjaśnić, proszę.
    Przeraziło mnie to bo w "sjp" znalazłem takie wyjaśnienie "szajki" -
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=60025 i teraz boję się abym się
    w coś nie wplątał. Zastanawia mnie skąd tak dobrze znasz moich
    kumpli?.
    Określenia "skok w bok" często używa też Pan Lech Starowicz
    (znany seksuolog), a nie należy on do żadnej szajki, ani też nie
    jest moim kumplem.

    > [coś o relamie której nie było]
    > Przepraszam, ale nie chcę czytać takich postów więcej.

    OE/Wiadomość/Utwórz regułę z tej wiedomości... albo
    OE/Wiadomość/Zablokuj nadawcę

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Społeczeństwo nie jest samochodem lecz mułem,