  • Data: 2016-11-26 16:13:19
    Temat: Re: Prezent
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trefniś" napisał w wiadomości grup
    et.pl...
    > Z drugiej policja, która karmiona różnymi historyjkami przez frustratów,
    > zwyczajnie może przegapić rzeczywiście istotne zgłoszenia. To się zdarzyć nie
    > powinno, ale się zdarzyło. Na pewno taki casus jak w wątku "Prezent" temu
    > sprzyja. To dlatego są kary za bezpodstawne wzywanie policji i bardzo dobrze!
    > Tak samo jest na przykład z pogotowiem!

    Tak, bo w ciągu dnia w dużym mieście jest tylko 10 policjantów.
    Pogotowie też jest chętne do przyjeżdżania - ostatnio dzwoniłem na 999 i kazali
    dzwonić do przychodzi która ma umowę na nocną opiekę zdrowotną. Tacy są
    zaopatrzeni, że nie potrafili zdiagnozować ospy, nie mają zastrzyków przeciwko
    tężcowi.