  • Data: 2016-11-26 22:41:11
    Temat: Re: Prezent
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trefniś"

    > Tak, bo w ciągu dnia w dużym mieście jest tylko 10 policjantów.

    Z czego dwóch potrzebujesz do wyegzekwowania zabawkowego alkomatu.
    ---
    Alkomat jak alkomat, chcesz się nim bawić bo pewnie jeszcze nie dorosłeś.

    BTW wzywałeś tę policję, czy dałeś sobie spokój z "prezentem"?
    ---
    Ostatnio widziałem jakiś filmik jak to punkt Inpost'u odmawia wydania
    korespondencji sądowej, ale mi umknął adres. Dokładniej kioskarz wyrzuca
    przez okienko na ziemię dowód osoby która po korespondencję przyszła. I
    teraz ... jak Ty w takiej sytuacji postąpisz ? Nie wiesz co przyszło, czyli
    doręczenie zastępcze będzie i co zrobisz ? Jak zadzwonisz po policję to
    właśnie zostaniesz oskarżony o bezpodstawne wezwanie. Moim zdaniem, g..
    wiesz i dlatego tak sobie piszesz.