  • Data: 2016-11-27 10:37:04
    Temat: Re: Prezent
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trefniś"

    > Z czego dwóch potrzebujesz do wyegzekwowania zabawkowego alkomatu.
    > ---
    > Alkomat jak alkomat, chcesz się nim bawić bo pewnie jeszcze nie dorosłeś.

    Misiu, wystarczy że mam ponad 18 lat i mam prawo używać alkoholu.
    Ale na pewno potrafię odróżnić alkomat (który się kupuje po analizie
    dokładności i jakości poszczególnych modeli) od zabawki, którą się dostaje
    w prezencie.
    ---
    A co mnie obchodzi ile masz lat ?! Piszę tylko, że jak jest oferta to ją
    można przyjąć, nie potrzeba rozważać jej sensowności z perspektywy kazia,
    któremu tylko wydaje się, że coś wie.

    > BTW wzywałeś tę policję, czy dałeś sobie spokój z "prezentem"?
    > ---
    > Ostatnio widziałem jakiś filmik

    (...)

    Ja oglądam masę filmików, ale od opisywania wrażeń jest pl.rec.film.
    ---
    No to sobie tam idź. Ja mówię o filmiku dokumentującym sytuację społeczną
    wymagającą natychmiastowej pomocy prawnej. To w temacie tej grupy a nie
    jakichś nieistotnych pierduł.

    Pytanie było proste - w y ł u d z i ł e ś ten alkomat?
    Wzywałeś policję?

    Odpowiedz, dalsze dywagacje sobie daruj.
    ---
    A w jakim temacie to jest ? Bo chyba nie ogarniasz mojej wypowiedzi.
    Przeczytaj jeszcze raz to może ogarniesz i nie będzie zadawał pytań bez
    związku.