  • Data: 2010-08-30 18:20:28
    Temat: Re: Premia uznaniowa
    Od: Czeresniak <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr pisze:
    > Witam
    > Ja wiem że premia uznaniowa jest uznaniowa, ale powiedzcie mi czy mogę
    > zażyczyć sobie pisemnego uzasadnienia jej nieprzyznania? Wiem, wiem,
    > zażyczyć to se mogę, ale czy jest możliwość żebym coś takiego dostał na
    > piśmie? Ma taki obowiązek? Bo ciekaw jestem...

    Premia ma to do siebie, że jest przyznawana za szczególne osiągnięcia.
    Premia uznaniowa oznacza, że brak jest szczegółowo określonego systemu
    premiowania tzn. ustalona norma pracy i sposób "doceniania"
    przekroczenia normy.
    W związku z powyższym należy rozumieć, że przełożony powinien tłumaczyć
    przyczyny przyznania premii a nie jej nie przyznania.
    Niestety w Polsce system premiowania został wypaczony bo fakt
    przydzielenia premii uważa się za normalność, a brak premii za karę.

    Pozdrawiam
    Darek