eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo zwrotu pieniedzy za towar w Media Markt nie istnieje? › Re: Prawo zwrotu pieniedzy za towar w Media Markt nie istnieje?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Otto Falkenstein <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo zwrotu pieniedzy za towar w Media Markt nie istnieje?
    Date: Mon, 29 Aug 2005 20:23:10 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <devjr9$7du$1@inews.gazeta.pl>
    References: <devehb$4u5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: svkura4.it-net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1125339817 7614 84.201.209.178 (29 Aug 2005 18:23:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Aug 2005 18:23:37 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <devehb$4u5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: rodrig_von_falkenstein
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:323322
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomek napisał(a):
    > Witam
    [CIACH]
    > Czy w takim razie mam jakiekolwiek prawo do zwrotu czy musze wiecznie
    > wymieniac?
    > Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
    >
    >
    > ps. nie kupujcie w MM.

    Zgadzam się. Niedawno reklamowałem w MM radiobudzik, który przestał
    działać. Zaządałem zwrotu pieniędzy. Po dwóch tygodniach dostałem
    odpowiedź, że sprzet jest sprawny, i nie stwierdzono w nim wady. Co jak
    co ale w autonaprawę to ja nie wierzę. Dlatego jakodbierałe sprzęt to go
    dokładnie obejrzałem - i co sie okazało? Zerwana była plomba serwisowa -
    tak jakby sprzet był w serwisie rozkręcany. Skoro był sprawny to po co
    w nim grzebali? Poza tym na zerwana plombe nie nakleili nic co zapewne
    skończyloby sie odrzuceniem ewentualnej nastepnej reklamacji pod
    zarzutem, że zerwanie plomby uniewaznia gwarancję.
    Skończyło się na dyskusji z kierownikiem serwisu, zazadaniu wyjaśnień i
    pisemnej informacji czy sprzet był naprawiany i po co go rozmontowano,
    skoro rzekomo był sprawny. Odmówiłem przyjecia sprzętu i nastepnego dnia
    otrzymałem telefon, że "w drodze wyjatku" "w interesie klienta"
    "uwzgledniając dobre praktyki handlowe" oddadzą mi pieniadze. Zresztą to
    niepierwszy raz. Przy poprzedniej reklamacji podmieniono mi aparat
    cyfrowy a w karcie gwarancyjnej znalazła sie informacja, że "Nadano nowy
    numer seryjny". Następnym razem usiłowali mi wmówic, że aparat jest
    sprawny a ja go nie umiem obsługiwać. I powiedziałem dosć!. Kupiłem w MM
    trzy produkty i trzy razy reklamowałem. Do trzech razy sztuka.

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1